Gå til innhold

Et lite spørsmål når det kommer til sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje veldig dumt spørsmål og sikkert ikke det de aller fleste tenker på for tiden, men når er det egentlig "vanlig" å begynne å ha sex igjen etter fødselen?

 

(Anonym denne gangen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde sex etter et par uker, men samleie har vi IKKE hatt. Det frister liksom ikke helt ennå og vet ikke når jeg blir klar for det heller:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke hatt samleie enda. Er liksom litt skeptisk og redd for at det skal gjøre vondt. Men men, nå er det fire uker siden fødselen så vi må jo bare prøve for å finne ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er dessverre siste i hodet mitt for tiden, vært sånn lenge.

Men kjenner såvidt det begynner å "livne i lundar" - heldigvis :-)

Henger litt sammen med at jeg føler meg som en dass om dagen her, magen henger og slenger og det er 10-15kg for mye omkring - puppsen lekker bare jeg tar av mg BHen så det må iallefall bli sex med BH på...Og så er jeg så trøtt !!!

Men det kommer seg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg var veldig skeptisk til samleie.. var redd det skulle gjøre vondt, redd for å bli gravid igjen og hva har skjedd der nede etter fødsel, men i går måtte jeg bare teste og det gikk overraskene bra ;o)!! ventet da i 5 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo vill ikke før etter 6ukers kontrollen min... den er helldig vis i mårra, men jeg har hdt lyst lenge...

så det er vel slik du selv ser det...

har dere begge lyst til å ha sex er det jo ikke noe problem å gjøre det...

men husk kondom... pga infeksjonsfaren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik, så er det ikke i mine tanker ennå.. og poden min er nå litt over 4 uker.

 

Gruer meg veldig etter hardangersømmen jeg har fått nedentil.. føler ikke jeg er helt som før der ned helt ennå.. men det begynner å komme seg litt etter litt.

 

Så for min del blir det ikke helt ennå.. dessuten føler jeg meg ikke så veldig atraktiv med melk som siver ut av puppene og 17 kilo pluss.

 

Tror det er veldig forskjellig når man begynner å ha sex igjen.. kommer også an på hva man har opplevd tror jeg. Vi har jo veldig forskjellig erfaringer fra fødslene våre.. noen har det verre enn andre osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt itvil enda...sambo har ikke turt å spørr enda engang.

Men jeg vil helst ikke blø når vi har sex å det gjør jeg enda.

begynner å minke nå da.

lillegutt er 3 uker til tirsdag-

Jeg sydde ikke mange stingene men er litt redd får at det skal gjøre vondt.

Men det er vel bare til å prøve å se-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...