Gå til innhold

Prøvde meg med kø-sniking i natt, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg la meg til å sove i 00.30 tiden kom rieneplutselig, ble fort regelmessige. Stod opp, ringte føden etter en stund, siden jeg fødte så raskt sist ble jeg bedt om å komme. Inn på sykehuset 02.30 med rier og 2 cm, men litt umoden. Gikk oppe, fikk akupunktur i 4 tiden, riene tok seg opp i styrke og varighet, 4 cm i 05.30 tiden, men i 7.30 tiden dabbet de av, og har siden de bare kommet av og til. Valgte å dra hjem i 12 tiden. Har fått sovet og slappet av litt. Selv om jeg har 4 cm, mente de at det fremdeles kan ta en stund, men kan også skje fort.

Ja ja, det var verd et forsøk. Bedre lykke neste gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du vel ikke ha lenge igjen? Jeg er litt uviten, men kan man ha 4 cm åpning for så å bli mindre igjen, eller blir man bare større?

Masse lykke til neste gang du reiser. Gleder meg til det er min tur, men det er lenge siden, for jeg er bare litt på besøk fra 2.trimester :)

Skrevet

lykke til:) spennende dette har også termin nå..den 23 jan..så er skikkelig spent på når det skjer..

Skrevet

Har UL termin 1 feb, legens UL termin er 28 jan og min er 24jan. Det er bare å vente å se. De ville ikke sette meg i gang, ok det men hadde vært greit å vært ferdig nå. Blir nok ikke mindre åpning nei, holder seg på 4 cm til det blir mere rier og åpning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...