Malla86&Amalie07 Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Ska på UL i morgen. Og eg er litt redd for at da er ikkje liv.. Er i 19 veke og har enno ikkje kjent liv.. Er det noken grunn til bejymring..??
happyH Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 jeg har akkurat de samme tankene som deg - er i uke 18/19, skal på ul på torsdag og har ikke kjent liv og har nesten ikke synlig mage.. Har imidlertid skjønt at det er veldig varierende både når liv og mage kommer, så jeg prøver å slå meg til ro med at alt er bra! Det er jo som regel det!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 jeg hadde det akkurat på samme måte dagen før min ul.... men tror det bare er i hodenen våres.. det er en kjemp espennende dag og man ønsker jo bare at ungen ahr det bra. i morgen finner dere det ut, og det er klart at mna er nervøs for en slik dag!! prøv så godt du kan å slappe av, det går nok så fint så!! og i morgen er det over og du har fått sett det flotte nurket ditt!!! hiih Masse lykke til....
Trollpia Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Hei hei:). Syns ikke dere skal bekymre dere. Jeg er gravid for 3.gang, og har kjent liv i bare en uke. Er i dag 18.1. Har hørt hjertelyden og sett barnet på ultralyd, så jeg vet at det er en livlig krabat. Mange kjenner jo ikke liv før om enda noen uker. Leser om enkelte som kjenner liv i uke 12 og 13, så skjønner at dere begynner å bli utålmodig. Første gang jeg var gravid, skjønte jeg først på ultralyd at jeg faktisk hadde kjent bevegelser en stund. Så at barnet sparket, samtidig som jeg kjente et lite dunk.
Linchen Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Hei vennen - tror du ka ta det helt med ro. Vi var på Ul på fredag. Gutten vår "årna" verre rundt i magen så vi på skjermen - uten at jeg kjenner noe til det i det hele tatt. Han var virkelig aktiv hele tiden, så det er utrolig rart at jeg ikke kjenner noe til det. Lykke til og kos deg videre!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Trenger ikke og uroe deg nei.Når jeg var på ul og så ungen som rørte seg så spurte jordmora om jeg kjente no,for nå var ungen aktiv.Men jeg kjente ikke noe.Ikker får i uke 21+1 kjente jeg de første sparkene.Og nå 24+6 så kjenner jeg ungen hver dag.
stine-jan/10 Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Er i uke 25 nå og kjenner liv, men jeg kjente ingen ting før i uke 22 .. grunnen til dette var at i begynnelsen i uke 22, var hos legen og hadde hatt mye stress på jobb, (jobber som frisør).Blei sykemeldt og kjente liv 2 dager etterpå.. legen sa at grunnen var jeg var så anspent og stressa i kroppen at jeg ikke la merke til det. men alt var bare bra med den lille=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå