Gå til innhold

Da har Karsten spist 1/4 brødskive!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Vi hadde riktignok bare loff i huset. Men loff med leverpostei var suksess!! :o) Så vi dropper kanskje hele grøt-treningen her og går rett på brødskivene... I morgen må jeg ut og kjøpe skikkelig brød ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor gammel er han?

Min liker kun maisgrøt med masse pure, 6mnd idag. Men det er nok lenge til en full porsjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fornuftig ut! Grøt er virkelig ikke populært... Ikke en ts engang vil hun spise... Og vi har forsøkt leeenge nå..

 

Jeg tenkte kanskje jeg skulle sette en brøddeig... Er det noe spesielt de ikke skal ha i brødet?? Jeg bruker å ha linfrø i, men det er kanskje greit å droppe... Og vanlig grovmel skal vel gå bra, men kutte ned på sukker og salt?

 

Dunket du det før du ga det eller ga du det direkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en brøddeig med byggmel og sammalt mel, vann, gjær og olje uten frø, melk, sukker og salt er vel fint :) Setter en til uka, kanskje min og vil spise :) Tenkte feil istad da jeg svarte, self er babyene her inne rundt 6 mnd ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte jo bare jeg skulle teste dette med brød, jeg, etter å ha spurt Tiny til råds her tidligere i dag. Smurte bare litt leverpostei på en loffe-skive og puttet ørsmå biter inn i munnen hans. Nesten ingenting som kom ut igjen, og det som kom ut igjen dyttet jeg inn igjen. Han sikler jo voldsomt, så jeg trengte ikke å fukte brødet, fuktighet har han nok av i munnen (og utenfor) ;o)

Var nok litt leverpostei som skulle til på brødskiva for at han skulle spise. Grøt har han jo bare rynket på nesa av, så jeg tror jeg kommer til å droppe hele grøt-tilvenningen, jeg. Går rett på brødskiver...

 

Er så dårlig til å bake, så for å ikke ødelegge fordøyelsen til Karsten helt kommer jeg til å kjøpe brød... Får vel prøve å finne ut av brød uten for mye gluten i... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her heller... Men siden det var første gangen så ga jeg ørsmå biter, ikke større enn at han kunne svelge dem hele... Var litt redd for at han skulle sette i halsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mammasgodjente- grattis med 1/2 årsdagen du også :)

Prøver med hj.bakst og leverpostei imårra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...