Gå til innhold

fan altså..

Anbefalte innlegg

Skrevet

satans mannfolk...nu e æ sint..

æ går på skole hvær dag og arbeide ved sidn av vældig mye og når æ har fri hver tredje hælg vil æ gjerne ha nån daga dr vi e bare vi( æ ,mannen og ungen)hjemme å kose oss..

så har det sæ sånn at vi avtalte akkurat det..at vi sku kose oss og lage frokost og så kjøre tur..men så våkne æ på morran at det står to unga og broren til typen i gangen og skal på besøk..vi ligg enda i sænga alle tre..så æ ber han si at dem kan komme tilbake seinere etter at vi har stått opp, men i stede ber han dem alle vente UTE til vi har stått opp og spist..( det e -17 c her i dag) nåkka så flaut..så kommer dem inn etter 10 min og spør om dem kan komme inn for dem frys...hallo det her e virkelig flaut.. og i tilegg vise det sæ faktisk at typen min hadde avtalt at dæm skulle komme...uten å ha sagt nåt til mæ...

så dæm kom nu inn da sælfølgelig og trur dokker fan ikke dæm (typen min og broren gikk ut å leka sæ ,mens alle tre ungan blei inne og æ måtte bruke dagen min på å sitte barnevakt,,jævlig koselig...

så etter 3 tima finn æ ut at æ skal fære å træne og han får passe ungan..og at vi avtale at han skal koke poteta som skal være klar til æ kommer tilbake så lage æ resten av maten..så kommer æ hjem og bilen til broren e borte..yes tenke æ..litt fritid,men nei da der e ungan igjen oss oss og potetan e ikke klar..

fan,fan blir så fustrert..får så løst å bo for mæ sjøl..tenke æ klare mæ bedre sjøl..ÅÅÅÅÅ

e æ egoist eller? e det hormona eller ka fan e det med mæ...

blei vældig langt det her ,men godt å få ut litt fustrasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde blitt forbanna jeg og...

men sant...mannfolk tenker ofte ikke lenger.. ka skal man si? grrrr...... hehe

Skrevet

ja ikke sant...

Skrevet

Hehe, huff! Enkelt ska d ikke vær nei. Tankeløse mannfolk e ikke den beste sorten å ha i hus, spesielt ikke når man e hormonell.

Sånn der e sånt min fyr kunne funne på å gjør. Æ har prøvd å snakka me han om d, å om han førstår eller bare lata som e ikke godt å si. Han e nu så enig så enig, helt te d skjer igjen...

Skrevet

Anonym

ja akkurat sånn e det det føles..prate og prate og han e så enig,så enig helt til det skjer igjen..

får vel bare leve med det da og håpe det ordne sæ..

Skrevet

takk for svar.syns det e godt å vite at andre å har det sånn av og til..alt kan vel ikke gå knirkefritt bestandig..har vel mine sider jeg å..men æ e vel den som rope høyest når det e nåt...spesielt nu under graviditeten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...