Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 satans mannfolk...nu e æ sint.. æ går på skole hvær dag og arbeide ved sidn av vældig mye og når æ har fri hver tredje hælg vil æ gjerne ha nån daga dr vi e bare vi( æ ,mannen og ungen)hjemme å kose oss.. så har det sæ sånn at vi avtalte akkurat det..at vi sku kose oss og lage frokost og så kjøre tur..men så våkne æ på morran at det står to unga og broren til typen i gangen og skal på besøk..vi ligg enda i sænga alle tre..så æ ber han si at dem kan komme tilbake seinere etter at vi har stått opp, men i stede ber han dem alle vente UTE til vi har stått opp og spist..( det e -17 c her i dag) nåkka så flaut..så kommer dem inn etter 10 min og spør om dem kan komme inn for dem frys...hallo det her e virkelig flaut.. og i tilegg vise det sæ faktisk at typen min hadde avtalt at dæm skulle komme...uten å ha sagt nåt til mæ... så dæm kom nu inn da sælfølgelig og trur dokker fan ikke dæm (typen min og broren gikk ut å leka sæ ,mens alle tre ungan blei inne og æ måtte bruke dagen min på å sitte barnevakt,,jævlig koselig... så etter 3 tima finn æ ut at æ skal fære å træne og han får passe ungan..og at vi avtale at han skal koke poteta som skal være klar til æ kommer tilbake så lage æ resten av maten..så kommer æ hjem og bilen til broren e borte..yes tenke æ..litt fritid,men nei da der e ungan igjen oss oss og potetan e ikke klar.. fan,fan blir så fustrert..får så løst å bo for mæ sjøl..tenke æ klare mæ bedre sjøl..ÅÅÅÅÅ e æ egoist eller? e det hormona eller ka fan e det med mæ... blei vældig langt det her ,men godt å få ut litt fustrasjon..
varg veum Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 hadde blitt forbanna jeg og... men sant...mannfolk tenker ofte ikke lenger.. ka skal man si? grrrr...... hehe
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Hehe, huff! Enkelt ska d ikke vær nei. Tankeløse mannfolk e ikke den beste sorten å ha i hus, spesielt ikke når man e hormonell. Sånn der e sånt min fyr kunne funne på å gjør. Æ har prøvd å snakka me han om d, å om han førstår eller bare lata som e ikke godt å si. Han e nu så enig så enig, helt te d skjer igjen...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Anonym ja akkurat sånn e det det føles..prate og prate og han e så enig,så enig helt til det skjer igjen.. får vel bare leve med det da og håpe det ordne sæ..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 takk for svar.syns det e godt å vite at andre å har det sånn av og til..alt kan vel ikke gå knirkefritt bestandig..har vel mine sider jeg å..men æ e vel den som rope høyest når det e nåt...spesielt nu under graviditeten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå