Gå til innhold

En liten spørreundersøkelse..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg testet svakt positivt med billig strips 11 dpo, og sterkere 13 dpo.

Knall positivt etter får sekunder med clearblue, stav, 14 dpo (på IKM).

Har testet svakt og en del sterkere med quick response 13 og 15 dpo. Tør liksom ikke tro på det... ;-)

Annonse

Jeg er veldig utålmodig, og har ikke klart å vente til IKM. Har opplevd å få svak positiv, men tydelig blå strek så tidlig som 5 dpo, ellers har jeg fått det 8 og 9 dpo. Desverre har det vært flere kjemiske graviditeter, så da blir man jo skuffet likevel. Har brukt CB

Jeg testet meget svakt på strips fra billigtester i dag,6 dpo,trodde ikke det var mulig,har to strips til og en dobbelpakke med cb som skal fyres av på daglig basis de neste fire dagene,blir det sterkere for hver gang kommer jeg hit med jubel:)

3 dager før IKM testet jeg svaaaaaaakt positivt med cb. Krysset var så svakt at jeg antok det var innbilning.

Men på selve IKM testet jeg positivt som bare det, midt på dagen bare to timer etter forrige dobesøk! Cb da også.

Testet positivt dagen etter jeg regna med å få tantebesøk. Hadde regna med at ho skulle komme på nyttårsaften.

Jeg testa med Clear Blue (ikke digital) denne dagen.

Testet så med en strip fra billigtest dagen etter. (tenkte som så at hvis den også blir positiv, så MÅ det jo være riktig!) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...