fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Kan man gå fra å ha masse morsmelk over til å plutselig å ha lite melk? Jeg har ammet datteren min hver 3. time frem til ca for en uke siden, da ville hun plustselig ha mat hver mellom halvannet time - to timer. I går kjøpte jeg brystpumpe for å sjekke hvor mye melk jeg fikk pumpet ut. Nå prøvde jeg den for første gang og det var halve flaska (Avent) på 20-25 minutter . Etter ca 5-10 minutter var det nesten ingenting igjen, måtte pumpe for harde livet for å få ut de få dråpene jeg hadde igjen.
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2007 Glemte å tilføye at datteren min er 5 uker gammel på tirsdag.
Blomman Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 En pumpe får ikke ut så mye som babyen....... hvis barnet ditt er fornøyd er det nok mindre melk fordi melken nå begynner å stabilisere seg. Hevelsen avtar og etterhvert slik at brystene kan bli ganske brått slappere
Salvadora Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Kanskje dere har kommet i 1. økeperiode også? De kommer med jevne og ujevne mellomrom, da barnet vil ha mer melk enn før. Noen dager (3-5) med ofte amming, så vil det regulere seg igjen. Bare stå på og la henne amme så mye hun vil, det stimulerer produksjonen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå