lilleklums Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Når er jeg mer forvirra enn en katt i tørketrommelen. Han sier han vil ha barn og sier "kødder" hele tiden med at; kom så lager vi barn. ååååååå blir kjempe sint hvis han ikke mener det. Og det har jeg sagt til han. Tok min siste pille i dag og det veit han. Igår var vi i familie selskap og det var en baby på 4mnd som en mor utrolig nok kanskje skal adoptere bort. Var jo bare så skjønn da:) Fikk ikke velidg lyst på barn da liksom! hehe. Satt å så på han nesten hele tiden jeg. Har også kommet med en del fakta i forhold til penge sit. Han har fast jobb, jeg har halveis i studie på 3 år. Greia er at jeg får mer penger av staten som stud, enn av en evt jobb. Pga vansklig å få 100% jobb. Og fast jobb er vansklig, hvis det ikke er 75% stilling. Da må jeg dessuten jobbe lenge for at han skal få bet. pappa perm. Det får han når jeg er stud. Tror han er enig at det passer bra penge sett da..
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Det virker jo litt som at han har ombestemt seg da. Spør han rett ut "Har du lyst på barn nå?". Det hadde jeg gjort! =P Og med økonomien.. Det passer jo veldig bra med en liten baby nå da, hvis det er sånn du beskriver her! ÅÅÅ, heldiggrisen deg! Lykke til! )
AwholeNewWorld Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Ja, bare spør han rett ut!! Da vil du nok fort oppdage om han kødder eller virkelig mener det :=) Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå