Gå til innhold

Symptomer etter pergo kur?

Anbefalte innlegg

Er på min første enkle pergo kur. Tok siste tabl. for 2 uker siden i morgen. Føler kroppen er litt forandret????

Vet vi var flere som skulle begynne på pergo første uka i jan. så er spent på å høre ang. dere :-)

Mine symptomer:

- Veldig sårbar, tar lett til tårer. Å det av både kjekke og litt mer triste ting. Gråter av tv program mm. Verre enn noen gang!

- Svetter lett. Har holdt på å renne vekk på jobb.

- Utrolig våt nedentil. Å det til alle døgnets tider. Skulle trodd jeg var kåt døgnet rundt. Å det er jeg ikke!!!! Er blitt litt bedre de siste dagene.

- Er øm/hoven nedentil. Ganske vondt når vi skal ha sex annenhver dag nå :-(

Trett, men det har jeg vel kanskje vært en stund?

For meg er dette noe helt nytt! Må jo skyldes noe??? Det eneste forandringene i mitt liv er pergo tabl.

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7784024-symptomer-etter-pergo-kur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er min første syklus på pergo, og jeg har bare fått for denne! (Tror jeg..) Må ta med resepten ned på apoteket og spørre om det er mer på den. Legen skriver så stygt at jeg har ikke sjans og se hva det står.. Men jeg har tatt to tabletter pr dag i fem dager!

Men dere, hadde jeg fått resepten tilbake om det ikke var noe mer å hente på den?? Hadde de ikke beholdt den på apoteket om den var tom?

Annonse

Jeg har også hatt min første enkle pergokur. Eneste symptomer jeg har merka er PMSaktige murringer mens jeg tok tablettene og frem til nå. Vanligvis kjennes det slik mellom el og ikm. Tar det som et tegn på at eggstokkene har jobba godt!!

Ellers har jeg hatt litt hetetokter, men ikke verre enn at det er til å leve med :¤)

Er veeeldig spent på om dette fører frem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...