Gå til innhold

Vanskelig å få keisersnitt på sykehuset Østfold?

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Har erfaring derfra? Jeg fikk hastekeisersnitt ved forrige fødsel, og nekter å gå igjennom 2 slike slitsomme og nervepirrende døgn som jeg hadde i forkant igjen. Legen min har sendt henvisning til sykehuset, og mener at det ikke bør være noe problem. Men, samtidig hører man jo at folk nektes...Sykehuset sa sist at det var mulig at jeg kan få en normal fødsel neste gang, men jeg bare takler det ikke en gang til....

Takknemlig for svar..

hilsen nervøs.....

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde akutt sist, og var til samtale der før jul i uke 28.. Og snakket med overlegen, og det var ikke noe problem..Hadde jeg født normalt med første også hatt et snitt med nr 2, ville de sagt at jeg burde prøvd, men siden jeg aldri hadde født, så han ikke noe grunn til at jeg skulle prøve denne gangen.. Han mente på at jeg ikke var i stand til å føde normalt, og at det var 95% sjangse for at det ville bli keisersnitt igjen, ble så overrasket jeg at jeg fikk ikke frem et ord.. Men de er bare hyggelige og du har ingen ting å bekymre deg for!! Det går sikker veldig bra, vertfall når du har snitt fra før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...