Gå til innhold

kurs på SUS 3 februar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kurs?

Skrevet

svangerskapskurs. Eller omvisning som går over en dag blir det vel:)

Skrevet

Vi skal, bor også i Sandnes. Snakkes der da. :-)

Skrevet

Fikk et ark med to forskjellige kurs av jm.. Hvilket nr ringte dere for å melde dere på?

Skrevet

Hei, ville bare si at jeg også bor i Sandnes, skal ikke på kurs siden jeg har født før,så føler jeg det blir litt bortkastet, men kunne tenkt meg å få omvisning siden jeg fødte i Nord Norge sist,og ikke kjenner til fødestua her,men gidder ikke betale kurspenger for å få omvisning. Kan vell kanskje få omvisning når jeg er på journalinnskrivning,hvis de har tid..

Skrevet

Hei,vi skal også på kurs 3 februar på SUS. Termin 17 mars og vet ikke om det er guttebaby eller jente baby ;-) Bor på Tasta. Gleder meg til \kurs.

Skrevet

Jeg hadde også to ark med to forskjellige telefonnummer men husker desverre ikke nå hvilke nummer jeg ringte. Prøv begge du, tror kanskje ikke de har kurs på samme dag.

Skrevet

Med førstemann ringte jeg til føden å sa jeg ville ha omvisning.. Fikk en time, helt gratis.. Noe kurs gadd jeg ikke... Dette klarer jeg meg fint uten. Du som fødte i Nord, bare ring de og avtal tid...

Skrevet

Du kan helt sikkert få det når du skal på Innskriving også.

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg en omvisning. Når går en på innskriving da? Ringer jeg å avtaler at jeg kommer eller møter jeg bare opp???

Skrevet

innskrivinga tror jeg er 1 mnd før termin, tror vi får brev om time, skal spør neste gang jeg er på kontroll..

Skrevet

Nr for å melde seg på kurset er: 99107665 mand-fred 17-20. 300 pr deltaker. Jeg syns ikke det er bortkastet fordi jeg syns det er beroligende og greit å vite hva vi skal gjøre når vi kommer til sykehuset. Hvor møter vi opp, hvor parkerer vi, hva gjør vi... Ting som er greie å få svar på. Alt vi kan få vite på forhånd er greit å få vite på forhånd.

Ellers tror jeg vi skrives inn på sykehuset ca en mnd før termin, du kan få omvisning dersom de har tid til det ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...