Gå til innhold

Dere med menn som har testet svømmerne, hvor lang tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det fra han fikk henvisning til han fikk time? Er det hos gyn eller? Og hvor lang tid tar det før man får svaret på prøven? Har ikke peiling på dette =) Tenkte å bestille time hos legen hans, ettersom det kan ta så lang tid før jeg kommer inn hos gyn (skulle få time før slutten av juli sto det i brevet), i håp om at han får time før meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne litt opp jeg, for jeg lurer på det samme! :)

Skrevet

Mannen min måtte vente 5 uker på prøvesvaret. Han fikk beskjed om at det var endret fra 3 til 5 uker...

Jeg husker ikke hvor lenge han ventet på å få time, men det var rundt 1 måned tror jeg..

Skrevet

mannen min fikk svar med d samme. vi bestilte time hoss legen, han ga spermprøven til legen som så på den i et microskop og da vi han svaret at alt så kjempe bra ut masse friske spermier:)

Skrevet

Mannen min leverte sædprøve på laboratoriet på sykehuset. Så lenge du har rekvisisjon, så er det bare å ringe for å få tidspunkt for levering. De analyserer gjerne sædprøver bare en gang i uka (på lokalsykehusene), og det er begrenset hvor mange som får levere hver gang, siden prøvene må analyseres temmelig kjapt. Vi ringte gyn og fikk svar to dager etter at han leverte prøven.

Skrevet

hm.. noen som vil avsløre hvilke sykehus de har erfaring med? noen som vet hvordan der er på st. olavs?

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! =)

Regner med at dere får levert hos st. olavs ja. Vi tilhører et lokalsykehus. Håper at mannen får levert der, så slipper vi å reise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...