Berma Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 har det egentlig noe å si? jeg mener så lenge den ikke er sunket ned og er fremfor fødselskanalen mener jeg? jeg har morkaka på fremveggen og lurer på om det har noe å si i forhold til fødselen, eneste jm har nevnt er at man kjenner mindre liv til å begynne med siden den ligger fremfor barnet...
Har fire go`inger Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Min ligger foran. Det gjorde den forrige gang også. Det har ikke noe å si for fødselen, sålenge den ikke ligger foran fødseskanalen. Eneste kjiipe med det, er vel at man kjenner litt mindre liv...og derfor blir litt bekymret innimellom.
Berma Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2007 takk for svar!! har egentlig ikke tenkt så mye på det før fødselen nærmet seg egentlig, og nå dukker jo alle mulige rare tanker opp!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Tror ikke det har noe å si. Men både jm og lege har sagt til meg at det er ekstra viktig med gravid-bilbelte i bilen. Tenkte jeg bare skulle nevne det:-)
Catida Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Min morkake ligger også foran, men det var visst ikke noe å bekymre seg for for min del sa jm. Den lå ikke så lang ned og den ville visst også følge med videre oppover etterhvert som livmoren ble større. Så jeg har ikke blitt satt opp på noen ekstra ultralyd. Jeg har også hørt at man kan kjenne noe mindre liv, men jeg var heldig og kjente tidlig liv selv om den lå foran og har også kjent mye liv gjennom svangerskapet. Men alt er relativt da, så det kunne jo hende jeg hadde kjent enda mere om den ikke hadde ligget foran!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå