Gå til innhold

flere som skal teste i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle det,har ikm i morgen,men har ikke symtomer for hverken det ene eller det andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med testing! Jeg skal nok ikke teste før tidligst lørdag

Skrevet

Hei!! Lykke til med testingen. Krysser fingrene for at du får positivt svar:)

Jeg skal ikke teste i morgen...venter til lørdag, dersom tr ikke kommer snikende før den tid da....

Skrevet

Eg har IKM et sted mellom onsdag og lørdag, så eg ska nok teste meg på torsdag selv om eg har VELDIG lyst å te en nå!

Følte meg litt uggen i går og idag :/

Skrevet

Lykke til i morgen, og hold oss informert! Jeg har ikke ikm før torsdag, så prøver å drøye testingen så lenge som mulig, men er supernysgjerrig også, så mulig det blir testing tirsdag eller onsdag...

Skrevet

Jeg tester i morgen. IKM er naa en eller annen dag, pluss minus soendag. Sa jeg tester de neste dagene, jeg... =o) Lykke til med deres testing!

Skrevet

oi,dere må si hvordan det gikk da? er det noen sympt.ute å går?

Skrevet

negativ...

Skrevet

jeg tester i hytt og pine, alltid negativ, fatt mot, det blir som det blir:)

Og en dag er den POSITIV!!

Skrevet

Jeg tnekte det, om testene jeg har bestilt kommer i posten i dag. Men nå kjenner jeg murringer som mnsen så, det er ikke sikkert det blir nødvendig...;) Er bare første periode vi prøver orntli da...men blir nå litt skuffa likevel... Jenta kom uten at det var planlagt så...

Skrevet

Negativ!!! SKUFFAAAAAAAA=( Rett inn i 21pp=`````(

Skrevet

Ettermiddagstest som ble svakt postiv, men med ene eneste gang, men saa gikk det bort etter 2 min...

Kveldstest som var heeeeelt negativ...

IKM ca soendag i gaar, og i morgen blir det morgentest!

Bare aktivitet i halmen 1.jan faktisk, og det var seeeent i EL, og mikromikroliten bloedning 11. januar. Saa dersom det var en festebloednng, saa har ting skjedd litt sent, paa alle mulige maater.

Tipper kroppen bare lurer meg, og det er TR om noen dager.

Bor jo paa andre siden av jordkloden, og stoler ikke alltid paa testene her, selv med CB, for de kan ha vaert over og under 40 grader en del ganger foer de kommer i salg....

Det var et langt svar det! Hehe...

God testing videre, oemme pupper og foeler meg faktisk mer og mer gravid ettersom dagene gaar, men den psyken, den psyken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...