Gjest Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Kjære dere! Har begnt å spotte nå, så da er vel alt håp ute denne pp også. Har prøvd aktivt i over 1 år nå, men lengre siden jeg slutta med pillen. Føler dere vi klarer det selv? eller tror dere vi må ha hjelp til å klare det? Vi er så frustrerte. Er det håp? 210182 Klem fra ei som sliter
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Hei elovise.. Kjenner godt frustrasjonen din, jeg.. Men her er to helt tette krabater som leker sammen hos deg! Disse er tett i alder, eller kanskje tvillinger? Men graviditet, ja. Litt todelt her. Noe skjer til våren, muligen april. Men samtidig får jeg opp juli. Er litt i tvil her, akkurat når det skal klaffe, da. Uansett lykke til. Ikke gi opp håpet. *klem* xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Tusen hjertelig takk for svar! å for håp! Det gjorde godt å lese. Vi håper så inderlig at vi skal klare dette selv! har fått henvisning til gyn, så får se om det er noe hjelp å få, før vi tenker på ass. befruktning (håper vi slipper!) Men ul og prøvene mine er fine. Har en slik følelse at vi klarer det selv også.. vet ikke hvorfor. Takk igjen! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå