Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Noen av dere som har erfaringer med Stokke Xplory? Vi synes den ser så tøff ut, og kunne tenke oss en sånn (men vet ikke om noen som har brukt den, så aner ikke om den er bra)
It's all about me Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Søk på Xplory her så får du opp mange tråder om den. Her er iallfall hva min mening: Ville ikke ha hatt den, er dyr og kommer elendig ut i test. Understellet gikk lett i stykker. Vipper lett pga høyt tyngdepunkt. De små hjulene egner seg bra på bar asfalt og butikkgulv, men kommer dårlig fram på snø, grus, terreng, brostein og fortauskanter. Har inge fjæring. Liten oppbevaring under. Liten bag. Vognposer passer ikke i sportsdelen siden stanga går igjennom den. Hmmmm, hva mer har jeg glemt.......
mammatiltogutter Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har xplory.Har hatt den nå i 2 år, og det er den beste vogna vi har hatt! Har prøvd Simo,Brio, bugaboo,oth, peg pergo med flere.Ingen annen vogn kommer oppimot xplory i funksjonalitet og brukervennlighet. de påstandene som innlegger over her kommer med er den generelle missoppfattningen som råder hos de som ikke har prøvd xplory selv. Barnet kan sitte både mot deg og fra deg.Høyt oppe eller lavt nede. Sittedelen er stor, større enn de fleste vogner. Handlekruven er svær, men kan gjøres bitteliten ved bruk. Babybaggen er en av de største på det norske markedet.89 cm lang. Vekten på vogna gjør at den er lett å løfte ut og inn av bil. Vil du vite mer er det bare å spørre ;O)
mammmamia ** Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Har prøvd vogna og ville IKKE kjøpt den... Synes den er stiv og vond å trille, vanskelig å manøvrere pga den er så høy og "tynn", kan ikke bruke vanlig vinterpose pga den stanga som går opp mellom bena, sittedelen er trang (til min unge i hvertfall) , bøylen på sittedelen er for høy, så lillejenta mi fikk den rett under hak og selv synes jeg den ser veldig rullatoraktig ut ;-) I tillegg fikk den slakt i en forbrukertest pga understellet var veldig dårlig kvalitet (men det har vel også blitt endret på, så vet ikke om det er noe man skal legge veldig stor vekt på)... MEN - en kjempefordel med vogna er at sittedelen er såpass høy, barnet ser veldig godt og kommer høyt opp fra bakken! Men alt i alt ville jeg ikke gått for denne vogna som eneste vogn i hvertfall :-)
mamma til en skatt Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har stokke vogna og er kjempefornøyd! Hadde Quinny freestyle før, men byttet altså til stokke vogna, sportsdelen (har ikke hatt bag til, da hadde jeg dreamy baggen fra Quinny) Det de over skriver om vognpose er i og for seg rett, men problemet løste seg ved å kjøpe vognposen som faktisk hører til stokke vogna, den kan du matche i samme farge som vogna, veldig stilig! Føler lillemann sitter utrolig godt i vognen og nyter å ha full oversikt! Underdelen til Quinny vognen har mye dårlige plass til ting og tang enn stokke vogna, den underposen som hører med til stokke vogna rommer masse!! Lykke til i valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå