Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg er ikke den fôrste og ikke den siste selv om det fôles sânn. Det er sôndag ettermiddag og jeg skal begynne â jobbe igjen i morgen. Har vaert hjemme med lillegutt nâ i 6 mnd og i morgen skal gutten MIN passes av en annen 8 timer per dag. ( unntagen onsdager for da er det hjemme dag) Jeg sitter her med skikkelig klump i magen og kan ikke skjônne at dette skal gâ bra. Ville bare dele min stooooore sorg med dere.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Huff, kan skjønne du gruer det, men det går sikkert bedre enn du tror. Tenk at du kanskje blir positivt overrasket. Du må jo uansett på jobben, så prøv å tenke positivt til du vet hvordan det faktisk går. Moro hvis du forteller hvordan det gikk i morgen da, til trøst for andre.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Hyggelig med litt oppmuntring. Skal love â fortelle i morgen. Blir sikkert ikke mye sôvn i natt pâ meg. Lillegutt er i seng og sover godt. Han sover veldig godt for tiden selv om det kommer tenner sâ vi er heldige der....
Nuppa Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg også skal begynne å jobbe i morra og snuppa mi skal til dagmamma. Ho er litt eldre da, 10 mnd. Håper det går bra for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå