Gå til innhold

Ang. mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man koker vann og setter på flakse i kjøleskap,varmer det opp og blander i mme,og skal gi ungen men hun ikke vil ha,kan man da sette den i kjøleskapet igjen å varme den opp igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har prøvd å drikke av flasken skal du kaste innholdet. Har med bakterievekst å gjøre.

Skrevet

Holder det ikke å skifte smokk på flasken da?

Skrevet

Den har jo ikke vært oppvarmet egentlig..kun vannet!

Skrevet

Nei, det holder ikke å skifte smokk, det vil uansett kunne ha kommet bakterier fra vesla sin munn og inn i flasken/melka. Hvis de får blomstre der en stund er det ikke så heldig.

Skrevet

Sålenge den ikke har vært oppvarmet så kan du varme den opp igjen. Altså hvis bare vannet her blitt varmet opp mener jeg, slik du sier, så kan su varme opp en gang til. Dette har HS sagt til meg, dessuten har hun også sagt at det ikke er såfarlig å spare "rester" sålenge man setter det i kjøleskapet og bruker det innen 24 timer

Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger, og gutten har ikke tatt skade av det. Skal jeg ut på besøk eller noe, lager jeg ferdig mme på flaske og varmer opp der jeg skal. Har hørt at en kan varme det opp en gang. Etter det kaster jeg det.

Så det går sikkert fint for deg også. Ungene må venne seg til litt bakterier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...