Gjest Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 jeg har de siste dagene hatt skikkelig urolig mage, gått på do flere ganger til dagen, og da for å gjøre det store og det bare fosser ut. beklager detaljer. samtidig har jeg litt sånne udefinerbare følelser i magen som om noe er på gang men det gjør liksom ikke vondt. har 3 dager igjen til termin. hva kan det være?
Venterogventer Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har også vært sånn i ca. 1 uke. Jeg trodde også at det kanskje var noe "på gang". Men jeg vet ikke.... Flere jeg kjenner har opplevd å være dårlige i magen noen dager før fødsel, men jeg har mistet litt troa på at det er det i mitt tilfelle:-( Jeg har UL-termin 25. jan.
ceso Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 det er nok ikke umulig at det er kroppen din som "renser ut" og gjør seg klar til fødselen. jeg var likedan de siste dagene før jeg fødte den første... begynn å pakke kofferten du hehe
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har også hatt noe lignende for ei uke siden...men det har fortsatt ikke skjedd noe. Kanskje det er noe som går...?!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Jeg hadde det slik forrige gang jeg var gravid, de siste 3-4 dagene før fødsel. Har termin i morgen med nr. 3 og har akkurat de samme "symptomene", så jeg har nok litt troen på at det er kroppen som gjør seg klar... kan iallefall håpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå