Gå til innhold

Når begynte dere med mammabukser? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte nå i helgen:) Er i uke 13...Alle bukser jeg hadde var plutselig blitt så ubehsgelig trange over magen...Og jeg har ikke klart å spise noe særlig disse tre første mnd, så har gått ned nesten 5 kg...Utrolig deilig å gå m...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte tidlig med mammabukser. Fikk fort mage, og da nyttet det ikke med vanlige bukser lengre. Husker ikke eksakt hvilken uke jeg begynte med det, men var iallefall mellom uke 8-12. Noen av buksene jeg kjøpte var veldig trang i livet oppdaget jeg når jeg kom hjem. Men det var heldigvis sånt tykt strikk med hull i på de. Så jeg kjøpte samme strikk med hull i på Kid, og tredde på sånn at det ble lengre strikk i buksa. Da ble de behagelig å ha på. Så hvis det er sånn strikk på de buksene du kjøpte "cecilie:)med dyrebar last" så går det kanskje ann å ordne de slik at de blir behagelig å bruke..

Skrevet

Måtte kjøpe meg en til jobben fordi uniformsbuksen ikke passet lenger:P Måtte kjøpe den i beige, en farge eg absolutt ikke liker. Surt å måtte bruke 400 kr på en bukse eg aldri kommer til å bruke ellers:\

Bortsett fra det har eg noen topper igjen fra forrige gang, og skal få noen bukser av en venninne som skal føde snart;)

Skrevet

Begynte no,e i min 16 uke!Sist så mått itj æ ha mammaklær før æ va i 6 mnd!!Litt forskjell kan man si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...