*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Er i uke 19 nå å har vel brukt det i 2-3 uker tenker jeg
tina 79:) Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 kjøpte min første i uke 12, det var en sånn uten tøy over magen, bare med strikkfelter i sidene, alle de smale buksene mine var rett og slett ubehagelige mot nederste del av magen. Nå liker jeg best de som strekkes over magen, og går nesten bare i mammaklær.
har fått lita pia Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 e ikke bynt enda..er i uke 19..regner med å begynne snart...
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Gjekk litt med eit par i jula, men magen var for liten, så dei sklei litt ned. Kjøpte eit par på fredag og dei passar betre. Klarer ikkje dei vanlege buksene mine lengre i alle fall. Det var kanskje i veke 16 at eg slutta med dei vanlege buksene mine og gjekk over til skjørt og mammakle - deilig!! Eg er førstegangs då
Filosofia m/supersprett Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Gikk til innkjøp av det for et par uker siden og burde bruke de, men synes det er ubehagelig. Kjøpte slike med med lavt liv og elastisk tøystykke over der. Jeg synes at den lave linningen skjærer inn i magen når jeg sitter, rett over skambenet. Andre som har opplevd det og hva gjør man? Da må det være bedre med de gammeldagse mammabuksene med høyt liv? Jeg kan jo ikke gå i joggebukser hele svangerskapet og alle de vanlige buksene mine er for trange.
PrinsessaPåErta Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Jeg er i 18. uke, og legger herved vekk de fleste av mine gamle bukser nå i helga. Kun noen få jeg kan bruke enda. Har kjøpt en mammabukse, men er ikke fornøyd med utvalget i butikkene! Setter min lit til vårklærne som kommer snart...
Minnie_Moon Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Har kjøpt meg noen stykker, men passer ennå mange av de vanlige buksene mine. mammabuksene er litt mer behagelige da, så bruker nå de også :-)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 begynnte med mammabukser i uke 14 ca..kjøpte meg mammakosebukse i uke 11 ca..er bare så deilig..men den kan jo brukes av alle da..
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Er 17+0 i dag, og går fremdeles i de vanlige buksene mine. Har tenkt å gjøre d en stund til, da magen er nøyaktig som før...
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Er 15+0, og i dag er første dagen i mammabukse! De gamle buksene mine satt som de skulle over lårene og rumpa, men gikk ikke igjen over magen ... og de buksene jeg hadde fått låne i noen størrelser større satt over magen, men drukna de stakkars lårene og rumpa mi! Så nå gikk jeg til innkjøp av to mammabukser, med nokså lave liv (ca til navlen) som passer kjempefint! De kan justeres litt, men kommer nok ikke til å passe graviditeten ut. Men jeg er så lei av å gå i klær som drukner meg, og joggebukser kan jeg ikke gå i på jobb, så da hadde jeg liksom ikke så mye valg! Det artige er at magen min ser større ut i mammabuksene, og det fører til maaaaasse kos fra min kjære! Han får ikke nok av de lille kulen! Artig!
Alba44 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2007 Takker for mange svar! Er bare i min 13.uke, men tror jeg må kjøpe meg noen mammabukser snart. Strammer litt ubehagelig rundt magen de jeg har. Spesielt etter at jeg har spist )
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 Uke 16 tror jeg det var, var ikke helt nødvendig ennå da, men jeg måtte kjøpe noen svarte bukser og bruke på jobb og fant ut at det var lite vits i å kjøpe noe annet. Er veldig glad jeg kjøpte dem da for plutselig et par uker senere var det ingenting annet som passet:)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. januar 2007 #16 Skrevet 14. januar 2007 har tatt de frem og prøvd de gamle klærene etter da jeg gikk med snuppa... har ikke begynt med de enda, men burde gjøre det.... mange av buksene er små og trange.. går nå mest i kosebukser o.l... uke 19 nå og skal vaske opp litt klær i morgen... ;o)
Skilpadda Skrevet 14. januar 2007 #18 Skrevet 14. januar 2007 Har kjøpt min første nå i uke 23, men skulle gjort det for et par uker siden for ingen av olabuksene får jeg igjen knappen på og det har vært best å gå i skjørt og kjole..
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 14. januar 2007 #19 Skrevet 14. januar 2007 Begynte i uke 17, og det var deilig:) Bruker et par olabukser fra H&M, som har tøy nesten opp til puppene. De er gode å bruke, sitter pent på rumpe og lår, og magen blir fin! Anbefales!
Xenaen Skrevet 14. januar 2007 #20 Skrevet 14. januar 2007 Ja allerede i uke 12. Da hadde jeg bare ei bukse som ikke var ubehagelig. Ser det er flere som synes de dongeribuksene med stoff over magen er ubehagelig trange i overgangen! Synes også det. Kanskje vi skulle kjøpt dem litt større? Forøvrig synes jeg bare det er "grusomt" første dagen jeg har dem på etter vask, etter en dag er det mye bedre. Så de buksene blir nok ikke vaska så ofte!!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #21 Skrevet 14. januar 2007 Jeg begynte allerede i uke 10. Jeg klarer ikke å gå med de vanlige buksene mine lengre, føler de presser sånn på magen, nesten som jeg blir støl i magen av dem. Prøvde en vanlig dongeri bukse i går bare for å se om jeg hadde vokst Da fikk jeg ikke knappen igjen Er i uke 13. Er det normalt å få mage så tidlig? Det er mitt første barn så jeg har ingenting å sammenlikne med. Er jo kanskje bare oppblåst eller kanskje er det to Skal til jordmor på tirsdag får høre hva hun sier HAr slitt veldig med kvalme så har ikke spist mye heller. Søtsaker orker jeg ikke tanken på.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 14. januar 2007 #22 Skrevet 14. januar 2007 Er i min 24.uke,og har ikke begynt enda.. Mine bukser passer fint enda,men det er vel fordi magen ikke er stor.. Selv om sf-målet faktisk er over den røde streken,så vises det såvidt at jeg er gravid..
☆Pacific sunset☆ Skrevet 14. januar 2007 #23 Skrevet 14. januar 2007 Omtrent uke 16-17... men kan fortsatt bruke 2 av mine gamle bukser for de er så lave i livet men må ta opp knappen når jeg sitter da haha!
Knoll og Tott Skrevet 14. januar 2007 #24 Skrevet 14. januar 2007 Jeg er nå 16+2 har ennå ikke begynt med mammabukser, men det begynner å stramme litt, spesielt på kvelden, så det er nok på tide snart.
Fallerifallera Skrevet 14. januar 2007 #25 Skrevet 14. januar 2007 Allerede rundt uke 13! Gikk ned mye i vekt i starten så de gamle buksene hang rundt lårene, men magen min ble stor veldig fort så da ble det ubehagelig med vanlige bukser! Nå (i uke 25) føles de første mammabuksene nesten litt for trange over magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå