Catida Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Ville bare tips om en side som har mange tips til barnerommet! Her fikk jeg mange ideer=) http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=312206
Dinasmor Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Ang barnerom ja... Med famileforøkelse på mindre enn 40 kvadrat må man være kreativ da man ikke har mange kvadratmeter til rådighet å lage til barnerom. Da vi i tillegg har ofret vårt eget soverom til fordel for hjemmekontor (noe som gjør at vi begge har nærhet til den lille hele døgnet) og selv sover i en alkove i stua (!), var eneste løsning og lage en liten hems rett over vår egen seng. Praktisk blir det jo i hvertfall med tanke på natt-amming mm . Snekkeren har vært her og målt og jeg har designet små tittehull til henne slik at hun ser oss og vi ser henne. Praktisk er det jo også at sovealkoven ligger i stua slik at når hun sover så hører vi jo henne ganske kjapt om når hun våkner og trenger mat/nærhet osv. Blir spennende å se hvordan vår plan slår an i praksis nå da . Jeg får holde dere under oppdatering!
Catida Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 Så kreativt! Håper det blir slik du har tenkt deg. Det er jo faktisk ganske mye man kan gjøre selv om man ikke har så stor plass=). Er ikke alltid så mye som skal! Lykke til med prosjektet! Vil gjerne høre hvordan det går videre=)
Dinasmor Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Hei Catida! Ja, det blir spennende å se... Jeg har kjøpt hyller til bamser etc som jeg skal henge i "barne-etasjen". Det blir nok bra! Har termin den 1 april så kommer tilbake til denne linken når vi har fått prøvet ut denne orginale ordningen. Har ikke så mye valg egentlig. Hun kunne jo forsåvidt sovet i egen seng på stuen da... Men du vet en ekstra seng tar jo gjerne også en liten kvadratmeter eller to. DM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå