Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 hvordan puster bebissen og hvor får de oksygen fra?
Nr3 fikk en gutt Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Gjennom blodet...gjennom navlestrengen....e d ikke d da?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Gjennom navlestrengern får babyen oksygen:) Så når du puster, så tar blodet ditt opp oksygen, fører det til morkaken hvor oksygenet transporteres gjennom en hinne samme med næring, og over i babyens blod:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 De puster ikke.... Lungene er fulle av vann. Ellers får de oksygen som beskrevet under her. Unnsklyld meg, men du har vel hatt biologi på skolen..? Litt merkelig å være gravid i 3. trimester og ikke vite dette. :-)
Lapez Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 trenger ikke være frekk da anonym, men det er vel derfor du ikke signerte med nick? tåpelig... jaja, da vet jeg det, det hadde ikke jeg tenkt på engang, men greit å vite da=)
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 når folk sier at babyen øver seg på å puste menes det at barnet fyller lungene med fostervann og presser det ut igjen...nesten som når vi puster bare at det er fostervann og ikke luft som "pustes"...kanskje det var det du lurte på anonym som startet diskusjonen
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Trenger ikke være frekk nei, men jeg må si jeg blir litt bekymret når en høygravid ikke vet såpass. Unnskyld meg, men sånn er det bare. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå