Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 jeg har lurt på om det er kynnere jeg kjenner, plutselig blir magen hard, også er det sånn nesten "krampe" vondt i noen sekunder også blir magen litt "slappere" igjen... synes det er veldig vondt jeg.. sammenligner det nesten med mens smerter og det kommer bare oftere og oftere, ca 2 ganger om dagen. tenkte å spørre legen om dette på mandag.. noen med erfaring??
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 etter det jeg vet så skal ikke kynnere gjøre vondt..mine gjør ikke vondt,er bare ubehagelig.. kynnere som er vonde og som minner om mens smerter kan jo høres ut som rier det... og det skal man jo ikke ha om man ikke er fødeklar...
Lapez Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Hvor langt er du på vei?? Det der hørtes nesten ut som maserier!! -fordi kynnere skal i grunnen ikke være vondt... men det er vel sikkert bare kynnere.. det føles ganske likt det du beskriver, at det gjør vondt er kanskje noe annet som strekker seg eller noe samtidig? Jeg er hverken lege eller Jm så du får ta det jeg sier med en klype salt=)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Høres ut som kynnere, men mine har ikke direkte vært vonde.. mer ubehagelige. Hvor langt er du på vei?
Neverstill Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 huff nå ble jeg redd.. kanskje ringe de på legevakta å spørre da?? æsj jeg gjør det jeg.. bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lit e er det ikke det...
Lapez Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Kine jeg er ikke fødeklar å var nettopp på sykehuset pga maserier... så alr er relativt, men det bør sjekkes opp for det er for tilig egentlig...
theal Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Er det ikke noe sånt at kynnere går vekk når en reiser seg? Eller er dette bare tull?
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 ja jeg er jo ikke noen ekspert.. hihi.. men JA , rin føden!!
Lapez Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Det er rier, men ikke skikkelig vonde intense rier... Men har du maserier må du nesten en tur på sykehuset så de får sett etter skikkelig, fordi de kan utarte seg til å bli rier, og i uke 27 er jo dette altfor tilig så da vil du nok få noe får å stoppe dem!! Det skjedde meg nettopp, for et par uker siden, jeg var i uke 32, og til å med da var det jo altfor tilig så... Er ufarlig hvertfall=) Det ordner seg=) Lykke til=)
Neverstill Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 har fortsatt bare opplevd dette når jeg står så jeg vet ikke.. samboern min blir alltid kjempe bekymret men det går jo så fort over så jeg håper ikke det er farlig.. grunnen til at jeg ikke har vært bekymret er at jeg synes at uansett hva som har vært ubehagelig el mens jeg har vært gravid har jeg bare fått til svar at det er helt normalt..
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 ja det skjønner jeg godt... men ring føden du,så føler du deg nok bedre etter du har snakket med dem!!
Neverstill Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 takk for alle svar... dere er noen engler alle sammen
Lapez Skrevet 14. januar 2007 #16 Skrevet 14. januar 2007 Nei ikke bli det. Ring føden bare? Heller en sjekk for mye eller? Du får sett bebbisen din på UL og det er jo godt bare det=) åsså må du sitte på et rom med sånn elesktrodebelte på magen som ser sammentrekningene, og finner ut om det er kynnere eller maserier. Det vil føles godt etterpå hvertfall=) Å en ting til... Ikke ta det folk sier her på bim så utrolig høytidelig, husk vi er mange som gir råd og roer ned hverandre her inne, men vi er ikke fagfolk, hvertfall ikke de fleste av oss.. så hvis du er i tvil, er redd eller føler noe er galt bør du ringe føden, Jm eller lege enn å ta det vi sier for god fisk...
findus Skrevet 14. januar 2007 #17 Skrevet 14. januar 2007 Kan du ikke ringe til fødeavdelingen din med en gang, og si at du har et spørsmål. Forklar akkurat det du har sagt til oss her, og spør om det er noe du burde sjekke ut. Da får du sannsynligvis noen gode svar (bedre enn du får fra oss, til og med...), og så sjekker de det ut hvis de synes det er skummelt. Hvis de sier at du ikke trenger å bekymre deg for det, slipper du jo å bekymre deg - og kanskje du til og med får noen tips til hvordan du kan slippe å ha vondt? Hold oss oppdatert, da, og lykke til!
findus Skrevet 14. januar 2007 #20 Skrevet 14. januar 2007 Dyttelitytt :-) Hvordan går det? Har du ringt? Hva sa de? Håper alt er fint med deg!
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 14. januar 2007 #21 Skrevet 14. januar 2007 Leste igjennom tråden nå og lurer fælt på hvordan det går med deg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå