Gå til innhold

Vondt å spise!!!?


ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 uker på vei med nr 2.

Har akkurat kommet hjem fra ferie og har gått ned 3 kg siden jeg ikke klarer å spise nok.

Jeg får vondt i magen og er så mett etter verdens miste bit av noe.

Sitter å tvinger i meg et knekkebrød til frokost og klarer ikke mer..

Blir så mett, kvalm og får ekkelt vondt i magen..

Akkurat som at det ikke er plass.

 

Er det flere som har det sånn? noen gode råd..

om dette fortsetter en stund, blir det ikke så mye igjen av meg!

 

skal til kontroll i slutten av januar så er litt beskymra!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har bare ikke matlyst pga kvalmen...men jeg tvinger i meg mat....noen ganger vokser maten i munnen på meg det er helt forferdelig...

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk opplevd noe lignende selv. Får vondt i magen hver gang jeg spiser/har spist. Ringte legen min på torsdag, og han sa det hørtes ut som magekatar eller en annen ting som jeg ikke husker :P

Men han ba meg i allefall spise syredempende som du får på apoteket, og ringe dem på fredag eller mandag om det ble værre eller ikke ga seg. På fredag kveld ble jeg skikkelig dårlig og hadde vondt og holdt på å kaste opp og hele pakka, så da prøvde jeg et tips fra min mor: Jeg spiste 2-3 spiseskjeer med yoghurt, og det lindret veldig. I går gikk det egentlig greit, men da startet jeg måltidene med yoghurt og spiste veldig sakte. Jeg kommer nok til å ringe legen min i morgen likevel. Så prøv å spis litt yoghurt om du klarer og ring legen din i morgen.

 

Håper det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 9+6 i dag, og har også gått ned noen kilo i løpet av kort tid, på grunn av sterk kvalme og dårlig apetitt.

Nå går det litt bedre enn for bare 2 uker siden; spiser det jeg får lyst på.

(Og det er dessverre ikke så mye forskjellig da.....) Mest frukt: kiwi, klementiner, druer, div. supper (mest grønnsaksbuljong) og grove rundstykker med litt smør på. Prøver å spise ofte, til og med på natta. Klarer ikke fisk eller kjøtt nå........

Jeg håper du klarer også å få i deg nok mat etterhvert......

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar. nå har jeg spist ganske så mye til middag.. og magevondten kommer krypende.. vis det blir sånn i morgen også.. så må jeg komme meg til lege

 

måtte faktisk gå å legge meg etter jeg hadde spist et knekkebrød til frokost.

 

jeg orker virkelig ikke dette.. kan ikke nyte noen ting.. spiser kiwi og salte ting..skal prøve litt yoghurt

 

håper dette virkelig gir seg... blææææ så sliten man blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Jeg hadde det sånn som deg ganske lenge, og av og til fremdeles, selvom jeg føler det har stabilisert seg mer nå. Etter å ha spist, kunne jeg kjenne en hard kul noen cm over navelen, og det var veldig ubehagelig.

 

Men så var det noe så latterlig enkelt som at magesekken og tarmene var blitt dyttet litt på, og derfor lå et annet sted enn normalt!

Trikset var rett og slett å spise ofte og i små porsjoner, og å ikke lene seg forover, heller bakover, når jeg spiste, og etter å ha spist.

 

Da gikk det fint:)

 

LYkke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...