~chess~ Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Har overhodet ingen symptomer, så jeg sliter litt med negative tanker. Skulle nesten ønske jeg fikk mensen nå, sånn at jeg kan begynne jakten på el igjen. Det er mye morsommere enn å gå og vente på ikm... Men det er jo faktisk en hel uke til ikm da, så håpet er jo ikke ute selv om jeg ikke føler meg gravid. Nei, får prøve å holde humøret oppe! Neste lørdag skal jeg besøke en venninne og det gleder jeg meg masse til! Vi er bedt i bursdag til en av hennes venninner. Hm, lurer på hvordan jeg gjør det med alkohol da.. Kanskje melde meg som sjåfør først som sist..
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Du får putte blåbærsaft på en tom rødvinsflaske Blåbærsaft er jo ganske mørk på farge Kan jo bare si at du tilfeldigvis hadde måttet åpne den flaska fordi du måtte ha litt i maten dagen før
melkekua™ Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Du er ikke den eneste som sliter med negative tanker...om noen dager så blir det vel 10pp!
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg tror egentlig ingenting før testen er positiv! Men håper jo så klart Blir jo til at man leter litt etter symptomer..
♥lurelure♥ Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Her er det heller ingen symptomer, og veldig lite håp, men godt å være flere samme båt, så får vi heller bli positivt overrasket (det kan jo mange ganger være det beste??)
Måånestråle Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Har ikke sett så mye til symptomene her heller, men håper jo likevel. Bare 4 dager igjen til ikm, og jeg kommer nok til å tjuvteste litt før ikm også. Merkelig at de 14 dagene fra el til ikm går så seint?!!
~chess~ Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2007 Hei jenter! Godt å høre at vi er flere i samme båt, selv om jeg skulle ønske vi rant over av symptomer nå! Men kanskje vi blir positivt (bokstavelig talt) overrasket om noen dager alle mann! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå