*Lissi* Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hei vil du se på meg? Blir det flere barn på meg og sambo. (jeg har to jenter fra før, og en gutt med sambo) Vi har ingen planer. Og jeg vil uansett ha meg en fast jobb først. Jeg 17.02.77 sambo 25.01.69 Lurer på en ting til. Flere som har sagt det er "noe" her vi bor. En stund merket spesielt sambo mye til det. Men, nå har det vært stille en god stund. Er det slik at ånder (vet ikke om det er det det kallest) kan forsvinne av seg selv? Klem fra
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 det ligger en gutt på dere men det er ikke enda...i løpet av neste år blir du vell gravid... ånder forsvinner ikke av seg selv nei....og jeg føler det er mye aktivitet hos dere ja....jeg tar 400 for å rense hus så ønsker du det så kan du bare mail meg )
*Lissi* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 Takk for svar:-) Merker ingenting til her nå. Kanskje for at vi ikke tenker på det. Var litt engstelig i begynnelsen, men nå er det nesten betryggende:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå