~Blomst~ Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hei jenter. Nå må jeg få gjort noe med etterveksten og de få gråe hårene jeg har. Jeg har ikke villet farge håret tidligere i sv.skapet, men nå holder jeg ikke ut lenger. Må få fresha meg litt opp. Er det skadelig for barnet når håret farges? Tenker på kjemikaler som kommer i kontakt med huden + gasser/lukta du puster inn???
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 bare farg håret ditt du ) om du har mulighet til det kan du sette opp et vindu
Lapez Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Tenk alt som er i lufta rundt deg å da, som du ikke ser.. Jeg farger håret.. sett på vifta på badet å ha opp dørene osv, har du vindu så sett det på gløtt, så er det nok ikke noe problem=) kan jo ha på munnbind å om du mener det trengs:p
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 hvis det får deg til å føle deg bedre så ta på deg en ansikts maske, sånn som legene bruker vettu.. bare foran munn å nese.. fåes i alle male butikker
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Det skal være trygt. Var litt annerledes før når fargen var sterkere. Har ei venninne, som er frisør, som sjekket det opp når hun var gravid. Så farg i vei
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 farg i vei! jeg farger etterveksten min hver mnd selv ) går så bra så,tenk på alle di gravide som jobber i salong og puster inn dette hele dagen...til og med jordmødre oppfådrer oss til og farge håret,pleie kroppen og freshe oss opp så vi kan føle oss som gudinner her vi vagger rundt i sirompa joggebukse:P
høygravid Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 gjør det hos frisøren i så fall, de har avsug for sterk lukt og de vet hva slags farve type en skal bruke på gravide, de finner en mild sort til deg. jeg har både farvet og stripa håret flere ganger når jeg har vert gravid, frisørene har peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå