Gå til innhold

vet dere hva det kan være??


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

lille jonathan ligger og trøkker til han blir helt rød i ansiktet men det kommer ikke noe ut...ikke luft en gang.. huff.. oxo gråter han mye når han trøkker... kan det være for noe jeg har spist at han får vondt i magen?? el kan det være pga han får luft når jeg ammer med skjold?? får så vondt av han, dette skjer mest om natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har nok luft i magen. Har du prøvd å bøye bena forsiktig opp mot magen, lage sånn sykleøvelser med bena. Du kan også massere forsiktig magen med klokka. Det er samme veien som tarmene går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. det kan jeg prøve på:) takk for tips:)

men hvis det ikke funker er det noe man kan gi spebarn mot luft i magen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som luft,ja.Jenta mi driver også sånn hvis hun har luft som hun ikke får ut...kommer som regel en god promp hvis vi presser beina forsiktig opp mot magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager får dere til å bøye bena til en baby som skriker..?? Når jenta mi blir liggende å trøkke så spenner hun hele kroppen, umulig å bøye bena uten å knekke dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ihvertfall anbefale minifom... det fungerte fra dag 1 her og jeg har vært kjempefornøyd med det. Evelina er mye roligere etter vi begynte med det og har ikke like mye luftsmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være også at han har hard mage da... Kan jo pumpe deg eller om du bruker mme, og blande litt malt oppi, kanskje litt mer malt en man vanligvis bruker... Det skal iallefall sette fart på systemet.

Samboer gjorde det her om dagen, tok litt for mye malt og da kom det masse....han hadde da på forhånd vært litt hard i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp- jakob trøkker også sånn når han er hard i magen..... og da setter malt fart på systemet!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...