Gå til innhold

SA på fredag...Raskt gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde SA på fred. Var 7 uker på vei. Dagen før var jeg på elverum og tok ultralyd, og da så jeg hjertet banke:(

Ble så lei meg.. Har aldri opplevd dette før, og vil høre med noen av dere som har erfaringer i forhold til dette. Har hørt at det er ganske vanlig å bli fort gravid igjen etter en SA...Håper veldig å det da...Var så innstilt på dette nå....Men nå er vel syklusen min helt i ubalanse...Når kan man bli gravid igjen da?...Hva er vanlig liksom?Kommer til å være livredd for at det skal skje igjen men...Vi vil prøve igjen s fort som mulig...Har jordmortime på onsdag, tenkte vi ikke skulle avlyse den, kanskje hun har noen råd...Hufffff- det her er det værste jeg har opplevd... Lille babyen min...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7782417-sa-p%C3%A5-fredagraskt-gravid-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda, stakkars deg - det er ikke noe koselig nei... jeg hadde sa etter 9+3. Fikk ikke inntrykk av at syklusen min ble klundret til - fikk tr tilbake etter bare 3 uker (faktisk 2 uker og 6 dager). Jeg blødde 1 uke etter sa (regnet fra 1 dag jeg begynte å blø). Jeg gikk til akupunktør på Gjøvik for å være sikker på at syklusen kom raskt i rute igjen, og det tror jeg hjalp - det vanlige er vel å få mensen tilbake 4-6 uker etter sa. Før jeg ble gravid var syklusen min på ca 24 dager. Lykke til, og ta deg god tid til å komme deg etter det du har vært gjennom!

Livet er urettferdig!

Opplevde det samme som deg for en mnd siden. Legen min ba meg vente ett par mnd før vi prøver igjen. Ja du har rett i at det er lettere å bli gravid igjen rett etter en abort, men han sa at hvis jeg gjorde det, er det lettere å abortere på nytt. Det tror jeg ikke jeg hadde takla...Men som han sa, det kan jo gå bra også. Klem .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...