Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 IKM var onsdag denne uken (10. januar). Har vanligvis relativt korte sykluser på 24 dager, noen ganger 26 dager. Nå er det 30 dager siden første dag av siste mens. Ingen tante rød i sikte.. jeg eter snop som om jeg skulle hatt mensen (blir helt vill under mensen), er hissig som et fly (pms...!!) og har litt oppblåshet / "mensenmage", men ikke noe rødt! Hva skjer? Har tatt to Quick Response graviditetstester (apoteket her fører ingen andre tester enn dette merket!) og de var begge negative. Tatt torsdag / fredag denne uken. Kan jeg være gravid alikevel? Har vert kvalm og uggen i ca to uker nå, og forrige mens var kort og rar. Springer en del på do også, selv om jeg ikke drikker så mye. Kan jo være jeg "lager meg" symptomer også da.. men hvor er TANTA?!?!!??!?!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Barnet mitt er 15 mndr og jeg har hatt regelmessig mens i 13 måneder. Ammet bare tre måneder, av div. helsemessige årsaker.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 jaja, der forsvant anonymknappen gitt :-P jaja... det får så heller være ;o)
Expat Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Driver dere og prøver så er det vel bare å smøre seg med den berømte tolmodigheten, da? CB er vel mer sensitivt, trodde jeg. Du får teste igjen om en uke (forresten, titt på brystene dine, ser du noen forandring i de små kjertlene (montgomery-) rundt brystvorten (inne på det brune)? Det er ofte et tidlig graviditetstegn.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Leser av nicket ditt at du er verpesyk:) Da er det jo et godt tegn det du skriver;) Tror du er gravid jeg Du kan jo levere inn en urinprøve på legesenteret, dersom du ikke stoler på qr. Har selv dårlige erfaringer med disse testene, så tror nok jeg ville gjort det Masse lykke til!! hilsen en annen verpesyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå