Gå til innhold

Kjønn på ultralyd...

Anbefalte innlegg

Hei

Til dere som ville vite kjønn når dere var på UL....var de helt sikker når de sa, det blir en gutt eller jente? eller sa de at mest sannsynlig blir det, eller det ser ut som det blir en.....

Jeg har vært på ultralyd to ganger, og begge gangene har jeg fått vite at, det ser ut som det er en liten jente det inne, men begge gangene har de også sagt at de ikke er helt sikker. Hun siste jordmoren sa at det var litt vanskeligere å se når det var jente.....

Har lyst til å kjøpe inn masse rosa klær og ting, men blir så usikker.....

Synspunkter på dette hadde vært fint ja :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7782278-kj%C3%B8nn-p%C3%A5-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

var på ultralyd på Volvat forrige uke, jordmora sa det var 95% sikkert at det var jente. Kjøpte et par rosa kjoler men kan alltids gi dem bort dersom det blir en liten gutt, har jo hørt om de som er til ultralyd 2-3 ganger og får beskjed om at barnet er av ett kjønn og likevel blir overrasket ved fødselen...

Jeg var også på UL på volvat fikk beskjed om jente, men ut kom det en liten gutt. Hadde ikke kjøpt noe rosa, da jeg trodde det ble en gutt helt fra starten:)

Er gravid igjen og fikk beskjed på sykehuset at hun trodde det ble en jente denne gangen også, så blir spennende å se:)

Annonse

he he, aldri helt sikkert dersom dere får vite at det er ei jente.

På UL kontoret jeg har vært på er det en stor plakat på veggen.

Tror dere det er ei jente, så kan det være en gutt :D

Lettere med en gutt i magen.

Gutten min viste fram stasen sin ganske tydelig... Et lårbein på den ene siden, et lårbein på den andre siden, og så var det et lite "bein" på midten også.... hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...