Gå til innhold

Hei alle sammen :-))


M-82 har fått ei prinsesse:)

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere på en søndag ettermiddag??

 

Her er d skiskyting d går på.

Litj mor sover og jeg har akkurat satt laks i folie i ovnen. Blir så godt med middag som min kjære samboer har fisket :-))

 

Spiste taco i går og Malin reagerte heldigvis ikke, så nå er jeg kjempeglad:)

 

Ha en kjempefin dag alle sammen,så håper jeg de søte små er snille med dere:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

 

Her ligger sambo med gutten oppå magen og sover. Jeg benytter tiden til å oppdatere meg her inne.

 

Skal lage middag til han våkner hvis jeg gidder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist pannkak tel middag - fin søndagsmiddag ja ;D Så har æ bada eldstetøtta - og rydda rommet hennes førr andre gang i dag - å nu ser vi barnetv...og amma... sku ha bada lillesnupp å... men trur æ venta tel i morra... nu har æ plana om å kop fremførr tv'n restn a kveldn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det lite og ingenting. Samboeren min var på Kick Off med jobb fra i går til i dag så han ligger strekk ut på sofaen og sover. Det tar på å feste når det er så lenge siden sist. Hi hi... Vet ikke hva det blir til middag i dag eller om det blir noe i det hele tatt. Han er helt slått ut.

Godjenta vår ligger i kurven vedsiden av meg med vidåpne øyne og bare ser rundt seg. Ser ut som om at det er mye spennende å se på... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

llillegutt har hatt besøk av tante i dag, så vi har vært på trilletur med henne og hundene våre..... så fikk vi besøk av to venninner, ene med gutt på 7 mnd ;) så nå er vi slitne, lillegutt ligger rett ut på sofaen og sover så søtt- han har ikke sovet så mye i dag, så han er nok kjempetrøtt..... jeg har akkurat lagd meg en kopp te og tenkte å glo litt her og bare slappe av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...