-carina- Skrevet 14. januar 2007 #1 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg ser at du skriver at du gir brødskive som måltid... Karsten er jo så lite glad i grøt, så jeg har vurdert å kanskje prøve brødskive jeg også. Men hvordan gjør du det? Gir du med pålegg? Hvor store brødbiter gir du? Hva slags brød gir du? Jeg er bare litt redd for at han skal sette brødet fast i halsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 14. januar 2007 #2 Del Skrevet 14. januar 2007 Har kjøpt ferdig oppskjært brød (har brødet i fryseren), og smører på passe med leverpostei. Skjærer så små biter jeg klarer og gir henne en og en bit. Hun synes det er greit og tygger, sutter og svelger bitene (regn med litt brekninger pga uvant konsistens). Hun spiser nesten 1/4 skive til et måltid og drikker masse vann til!!! Har kjøpt kaptein sabletann brød vi hehe.. Og om du kanskje synes det ser litt vanskelig ut å svelge, kan du dynke bitene i litt vann/mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2007 Takker for svaret! *Ut og kjøpe brød i morgen* Tror ikke matmangel har noe med lite søvn de siste nettene å gjøre, men det skal da i hvert fall ikke være uprøvd! Uansett så er det jo på tide at han begynner så smått med litt fast føde! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå