Vimsetrollet Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg var innstilt på å ikke hoppe rett inn i de gamle buksene mine med en gang, men nå, 4 uker etter fødselen får jeg fortsatt ikke lukket ytterjakka mi (bruker samboern sine). Phu, bare to uker til jeg kan begynne med sit-ups nå.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Vekta var 7 kg under det jeg var før jeg ble gravid da gullet var 4 mnd. Men magen, den er der enda! Skikkelig pølse som ikke går bort. Buhu.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg fikk min første for 9 år siden. og den magen har ennå ikke forsvunnet. hehe
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Hmm, kom inn i de vanlige klærne mine etter en uke, magen var flat etter 3 ukers tid
*toppris* Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 vannseng mage forsvant etter ca to uker.. nå er gutten min 4 mnd og magen er flat... den var tilbake til det normale etter en mnd ca.. ligger i familien.. mamma har 4 barn og er slank...
Vimsetrollet Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2007 Ojda. Litt forskjell her hører jeg. Hm... Skulle gjerne hatt magen din Mami 87!! Jeg har gått ned 10 kg etter fødselen, og tror fortsatt jeg er på vei ned, men mageskinnet bare henger..! Usj!
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 hmm, vet ikke helt jeg.. Skulle ønske jeg hadde brukt myyyye lenger tid med å bli kvitt alt.. Ble så utrolig dårlig tiden rett etter fødsel og tror mye kom av at jeg gikk ned så fort (18 kg på litt under 2 uker)
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Gikkned 10 kg under svangerskapet pga konstant oppkast og kvalme. Klarte å gå opp 8 av dem, men mista alle 8 etter fødselen samt magen med en gang. er ikke særlig kult å slite den veien heller :-( Gikk inn i mine gamle klær 2-3 uker etter fødsel, noen passer ikke, men det er pga puppene.. hehe... Men er nå undervektig i forhold til den vekta jeg har vært i alle år før graviditeten. :-( Skulle gjerne hatt litt til jeg... :-(
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Magen ble borte overraskende fort, brukte de gamle dongeribuksene mine etter en uke. Tok et bilde 9 dager etter fødsel og sammenlignet med tidligere bilder, kunne ikke se forskjell. Men overdelene passer ikke pga melkepupper.
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 Jeg sliter med noen av jakkene pga at bekkenet utvida seg veldig også. Det er derfor jeg ikke får tak i dongeribukser som passer. I tillegg til litt mage ennå. Er 6,5 uke siden fødsel, så nå kan jeg trene magen, men det blir jo aldri så jeg gjør det:) Men går mange turer, så får jeg vel tatt de siste seks kiloene etterhvert.
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Nå, snart 7 mnd etter fødselen, passer ikke buksene som jeg kjøpte for 2 mnd siden Merker at rompa og hoftene har krympet litt Magen er ikke flat, men det har den aldri vært heller Er kjempefornøyd med kroppen min nå Har ikke tatt en eneste sit-up eller noe, HATER å trene ! Ta tiden til hjelp, gå masse tur ( men jeg kan bare glemme å bruke dongeribuksene mine fra før jeg ble gravid !! snufs... )
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Ehhh, er nå enda litt her!
Vimsetrollet Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2007 Wow... var akkurat ute og gikk tur, og jeg fikk igjen glidelåsen på boblebuksa. Har bare festa den med et belte før. Da har jeg hvertfall blitt litt mindre på 4 uker..!
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 Jeg kom inn i mine gamle bukser ca fire måneder etter fødselen, men magen er nok litt slappere ennå, men absolutt mye bedre nå enn en måned etter fødselen. Det skal sies at jeg ikke har trent mye, kun gått turer og tatt litt sit-ups. Ta tiden til hjelp, spis sunt og beveg deg så vil du sakte, men sikkert se resultater. Husk, du skal ikke slanke deg hvis du ammer, avfallsstoffer vil gå over i melka.
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 Magen min forsvant når babyen kom ut:-) Fikk et positivt sjokk når jeg så meg i speilet på sykehuset. Brukte 5 uker på og komme meg inn i de minste buksene jeg hadde før fødsel. Er veldig fornøyd med kroppen min nå, like slank og ikke ett eneste strekkmerke.
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #16 Skrevet 14. januar 2007 Det gikk ikke langt tid. Jeg var heldig sånn sett:-) Magen var vel flat og stram igjen etter ca en uke. Det var en gledelig overraskelse!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. januar 2007 #17 Skrevet 14. januar 2007 er litt slapp i fisken enda...selv 6 mnd etter fødselen... men så har ikke jeg tatt noen sit ups heller da...hehe..lenge leve latskapen...
haater husarbeid Skrevet 14. januar 2007 #18 Skrevet 14. januar 2007 Forsvant?? Har jeg aldri hørt om!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 Jeg hadde flat mage etter 2 uker, men kommer ikke inn i mine gamle jeans. Har på en måte skiftet fasong. Tenkte jeg skulle gå inn på en ordentlig jeans butikk å få dem til å finne mine perfekte jeans til min fasong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå