Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Nei, nei, nei, håper virkelig dette ikke er slik jeg tror..Har tre barn, den minste er 4 mnd, og nå lurer jeg på om jeg kan være gravid igjen. Ikke planlagt akkurat. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg gjennom dette??? To små så tett og tilsammen FIRE barn??? Hjelp! Hjertesukk! Flere i samme situasjon? Hvordan merket dere det?
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Ikke noen drømme situasjon høres det ut som,men har dere brukt prevensjon? Ellers må du jo ha visst at du har stor sjangs for å bli gravid.Amming er ingen prevensjon.Håper det går den veien du ønsker og lykke til videre,gravid eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Har brukt p-piller, men i min ammetåke har jeg tulla litt, glemt osv. Men har aldri fått igjen mensen før etter 8-9 mnd, så synes dette er rart. Men du har jo rett, amming er ingen prevansjon.. Venter på test i posten. Blir spennende å se resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå