Gå til innhold

da har mannen tatt brokk operasjon, og jeg skulle nå egentlig..snart begynne

Anbefalte innlegg

på vårt 1 forsøk på ivf...men tr dukket opp for tidlig så blir ikke noe forsøk jan/feb .( jeg har nemlig gått på kortison så kroppen må være uten dette en mnd før man tar blodprøver osv... virker som gudene ikke vil vi skal gjennom dette...hmm hadde liksom tenkt å ta et forsøk nå og så funket ikke det så kunne vi prøvd da på egenhånd...men nå lurer jeg på om vi skal prøve på egenhånd denne våren og se om denne brokk operassjonen har hjulpet....er bare så frustrerende for ville kanskje sette igang nå....men vi får hundevalg 16 feb!!!så tar kommmer nok den til å oppta tiden vår..;)

Fortsetter under...

Heisann!

Hva mener du med at de ikke kan ta blodprøver pga kortison?

Jeg har vært igjennom hele prosessen og stått på kortison hele tiden. også når blodprøvene ble tatt....men du snakker kanskje om noen andre prøver?

Ja det er utrolig frustrende med den ventetiden!! Jeg venter på 2. icsi nå. Starter spraying i mars.

hei dere, kortison skal man ikke ta pga det er et hormon som dannes i binyrene...derfor blir vel ikke hormon blodprøvene riktige..legen på riksen sa jeg måtte utsette pga jeg i en bi setning snakket om kortison tabletter jeg hadde tatt. ..

ja denne ventetiden er dritt..men men..det skjer hvertfall noe..

Hei igjen!

Sykehuset i Porsgrunn vet at jeg står på dette. Og alle prøvene var fine. og st.olav hospital (avd. mødrehjemmet for revmatikere) sa at for å bli gravid påvirket en liten dose kortison positivt....

Kanskje fordi jeg ikke brukte så mye....

Ja det skjer noe! Et skritt nærmere for hver dag... jippi

og snart er det vår tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...