Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! JEG ER GRAVID!!!!!

Anbefalte innlegg

Kjære alle pcosere!!!!

Jeg er gravid!!! =)=)

Er så utrolig glad, kan nesten ikke tro dette her..... =)=)=)

Gravid lyste det mot meg fra clearblue testen, det er helt uvirkelig og helt ubeskrivelig!!

Og en skikkelig gladnyhet til alle oss med pcos er at vi fikk det til uten hjelp. Jeg skulle til gyn om 1 uke for å begynne med pergo, men jammen slapp jeg det! Så det er håp for oss alle!!!! =)

Ønsker alle dere her inne masse lykke til og jeg sender en masse bebaystøv

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, ja jeg tror ikke det helt har gått opp for oss enda!

Vi er strålende fornøyd =) Og vet at vi er veldig heldige!

Tror nok helt sikkert at det er et pluss at jeg bare er 23 og samboeren 25! Vi var også heldige som fant ut at jeg hadde pcos før vi begynte som prøvere! På den måten var vi liksom ikke utbrent før vi begynte prøvinga! Jeg har nok heller ikke veldig sterk grad av pcos, fastlegen ville jo ikke tro meg i starten.. Og han ga meg håp, fo han mente at jeg ikke skulle tenke så mye på det! Og det hjalp jammen meg! =)

Dette var første måneden vi brukte el-test (eller persona) Den viste jo akkurat når jeg skulle få el og jeg hadde el på dag 15-16. Og vi hadde sex på dag 13, 14 og 16 og det funka =) Vi er ubeskrivelig lykkelige og veldig heldige =)

Har ikke hatt mye symtomer heller egentlig. Men jeg har vært svimmel siden selve el-dagen på nyttårsaften! Pluss at jeg har vært opplåst og hard i magen og ømme pupper i starten. Men det har gått litt vekk så jeg trodde mensen var på vei! Heldigvis var den ikke det!

Lykke til alle sammen! Gleder meg til dere komme etter =)=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...