Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Noen som har tips til å forbedre min trege mage?? Kommer ingenting ut jo.. Kjempe masse luft i magen. Den står på spreng. Våkna flere ganger i natt av at magen verket fordi det var så mye luft. Løp på do og tenkte nå kommer det noe.. Er helt fortvilet.. Noen som har noen tips???
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 masse vann...bilola drikke yogurt..eller vanlig yogurt...juice...
SaftSuse *Overtid* Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Koffein pleier å få fart på sakene hos meg......! Ikke for masse da, vil jo ikke at babyen skal bli helt propell :-) Lykke til :-)
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Pære får fart på magen min... Druer, svisker og rosiner også. Biola, el youghurt. IKKE banan el blåbær, de binder magen. Unngå mat som produserer luft, feks løk, kål og lignende Gå deg en tur, det setter tarmene i bevegelse og lufta passerer lettere.
Love my kidz Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Grove kornprodukter, biolaprodukter, kiwi.. Det er noe jeg kommer på i farta. Og masse vann, litt morsjon. Kanskje en kopp te? Det er jo vanndrivende, virker muligens "den veien" også ;-)
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Jeg slet med det samme. Begynte å spise sviskeyoghurt å kjøpte linfrø å hadde oppi.. Drikk mye vann, og melk kan jo virke litt lakserende... Grovt brød---mye fiber!
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Hei. Jeg prøvde alt mulig og ingen ting hjalp. Fikk beskjed av legen til å ta laktulose og det er det eneste som hjelper meg. Må ta det hver dag, men fått beskjed om at det er bare sundt for tarmene og helt ufarlig for barnet. Det er helt utrolig deilig å slippe å ha de magesmertene.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Laktulose fungerer kjempe bra for meg å,, fikk tips om det her inne
oktoberjentene;) Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Masse frukt og grønnsaker.. druer og biola funker for meg..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 Hva er laktulose?? Hvor får man kjøpt det??
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Får d på Apoteket, tror d er flytende fiber el noe slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå