den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 er det noen som har erfaring med kontakt med ammehjelpen i Bærum el oslo? HAr prøvd å ringe flere nr, noen svarer ikke,andre ringer ikke tilbake.Sist jeg ringte sa datteren til hun jeg skulle ha tak i at moren ikke hadde tid...Ettersom dette er privat og frivillig føler jeg at jeg plager den jeg ringer til.Noen som kan anbefale noen på listen med navn(helst i Bærum) som dere vet jeg kan ringe til med god samvittighet?? Noen som er flinke?? HAr problemer som har stått i snart 3mnd,begynner å bli lei og gjør derfor et siste fremstøt...
Videlivi Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 jeg sendte en mail, og fikk svar i løpet av et døgn. Du kan jo prøve å sende en mail, så kan den som svarer deg kanskje hjelpe deg videre? Da føler man kanskje at man ikke "maser" sånn? Jeg fikk hjelp med amming av helsesøster, etter noen råd fra ammehjelperen pr mail =) Lykke til!
Expat Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Hm, skal se hva jeg kan gjøre for deg. Først og fremst send en epost til ammehjelpen, fortell om situasjonen din og at du forsøker å få tak i ammehjelper i Bærumsområdet. Så fikser man dette! Forresten er både Fjummsi og Blomman i østlandsområdet.
Blomman Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 bare send en mail du - be evt om å videresende Blomman om du vil. Så skal vi få hjulpet deg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå