Gå til innhold

Dere som har fjernet eggleder...

*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

Hvrdan var den opplevelsen?

Blødde dere mye? Og evnt hvor lenge...?

Hvordan var det med smertene, da tenker jeg både på menssmerter og "stikninger" ved eggleder (ne).

Hvor lenge kjente dere noe i operasjonssåret/ sårene?

(Mange spørsmål her.....*Rister unnskyldende på hodet*)

Jeg har akkurat fjernet høyre eggleder etter en ekstrauterin graviditet. Forøvrig min andre exu - trodde ikke det gikk an....

Har også mistet 2 i spontanabort.

Veldig glad for svar :o)

Fortsetter under...

Hei..

Ble sjøl operert 30.august. Fjernet den ene egglederen. Jg blødde i ca tre uker, da fra og til. Det var ikke sånn at det rant i store mengder, men noen dager blødde jeg lite, andre mere. Oprasjonen min var en lap, altså kikkhull. Jeg hadde vondt i sårene ei stønn, husker ikke helt hvor lenge, men ca ei uke tror jeg.. Kan ikke huske at jeg hadde så vondt i "eggleder området"...

Dette var min første graviditet... Håper dette hjalp litt...

Hei Lenn

Fjernet en eggelder i romjula. Blødde i ca en uke. Først mørkt gammelt blod med litt klumper i, så gikk det mer over til en mensliknende blødning med ganske kraftige menssmerter en dag eller to. Tok smertestillende i disse dagene så jeg fikk sove.

Jeg fjernet også eggleder ved hjelp av kikkhull. Ble liksom skikkelig støl i magen og hadde litt vondt i hovedporten gjennom navel. Nå er det vel 3 uker siden operasjonen og sårene har grodd veldig fint. Det er vel bare i navel jeg har har skorpe enda og stingene er nesten borte i alle sår. Føler virkelig at humøret begynner å komme tilbake, og egentlig godt å være tilbake i jobb :)

Jeg var sykemeldt i 14 dager. Følte meg ikke klar for jobb etter den første uken. Ta ting i ditt eget tempo og det er lov og være lei seg! Husk at selv uten eggledere kan vi bli gravide :)

God bedring og vi krysser fingre for at første mens og neste forsøk er rett rundt hjørnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...