Gå til innhold

Svakt positive tester ikke bare postitivt...

2 fine små

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA i november, og det varte og rakk i tre uker med svakt positive tester foer MA ble konstatert, eller incomplete abortion, det er vel det samme.

Husker jeg holdt paa aa bli sproe av de svakt positive testene, fordi de liksom ikke betydde verken det ene eller det andre, saa lenge de aldri ble sterkere. Jeg tenkte at noe har skjedd, men det er ikke helt i orden likevel, som jo viste seg aa vaere sant.

Naa har jeg veldig svakt positive tester igjen, IKM er i dag eller var i gaar, og jeg opplever svake gravidsymptomer, ikke alle og saa sterkt som i november, men likevel er det innlysende at noe er paa gang.

Likevel, saa har jeg hatt svakt postive tester tre dager, og jeg har jo lyst til aa bare vaere positiv, men flashback til november, da svakt positive tester ikke endte bra, kommer hele tiden.

Har noen opplevd lignende? Mistet, og saa faatt svakt positive tester en stund? Har dere da vaert gravide og egget har festet seg, eller har det dessverre vaert en ny runde med MA eller SA? (litt naergaaende spoersmaal gjerne, bare la vaaere aa svare dersom det er det)

Jeg faar ikke helt roen, og vil saa gjerne at spiren skal sitte denne gangen. Har mistet 3 ganger (tidlige MA) og har et barn, saa vet jo at jeg kan begge deler...

Noen som har noen raad/tanker?

Blir veldig takknemlig for svar.

Fortsetter under...

Hei

I juni hade jeg en MA i uke 10, og det ble sagt på UL at fosteret ikke hadde vokst etter uke 5. Da jeg fant ut at jeg var gravid den gangen fikk jeg bare veldig svake streker på gravitestene, noe som jeg syntes var veldig frustrerende. Jeg tenkte ikke da at det kunne bety at noe var galt, men i ettertid har tanken streifet meg. Jeg vet ikke altså.... Testene som jeg brukte var billigtester kjøpt på nettet og jeg trodde vel mer at det var dårlig kvalitet på disse som gjorde at strekene ble så svake.

Nå er jeg gravid igjen (6+5), og denne gangen har jeg bare tatt en test (qlearblue) og den var sterk positiv.

Håper virkelig at spiren din sitter denne gangen, vet hvor frustrerende det er å måtte rykke tilbake til start.

Klem

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...