Gå til innhold

Noen med erfaring fra laaange sykluser etter hormonspiral?


ander75

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt hormonspiral i 3 år, og vi forsøker nå å få vårt tredje barn. Forrige menssyklus begynte 27 oktober og neste mens var da 7 desember. (Jeg tok ut spiralen 22 november og blødde litt etter dette). Alstå var den menssyklusen 42 !! dager.

 

Jeg blir så forvirret over dette.., og føler at jeg har "litt" gravid symptomer. Jeg venter mensen (etter 42 dagers syklusen) til onsdag. Alstå onsdag 17/1. Og ettersom jeg ikke hadde regnet så nøye på dette, testet jeg 9 januar (negativt) og har ikke giddet å teste siden, ettersom jeg da ikke forventer mensen før onsdag.

 

Min normale syklus var tidligere helt vanlig, altså 28 dager. Er det noen som vet/ har erfaring med hvor lang tid det tar før ting blir normalt? og om det er noen som vet om hvordan hormonspiral påvirker eggløsning? Og er det noen som faktisk har blitt gravide i så lange sykluser?

 

Huff, dette ble mye, men glad for erfaringer.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok ut p-stav som har samme hormon og funksjon som hormonspiral. Den første syklusen etterpå var på 6 uker. Jeg tror den syklusen var uten el. Den neste syklusen var i hvertfall med el, for jeg ble gravid da:) Det retter seg raskt etter hormonspiral:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...