Gå til innhold

Hvor ofte på kontroll etter uke 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går bare til kontroll hos jordmor elle det var noe jeg og legen bestemte i sist uke. Men hvor ofte bør jeg gå nå framover? Er i uke 30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i uke 32, skal tilbake i uke 36 og da er det vel hver uke tror jeg.

Skrevet

Vanlig er å gå rundt uke 32, så uke 36, 38 og 40, evnt 41 og time til overidskontroll, men det kan være avvik fra det der du bor:)

Skrevet

Ved ukompliserte svangerskap er det totalt 8 kontroller, inkludert UL i uke 18. Kontroll hver 4. uke fram til uke 36, etter det annenhver uke t.o.m uke 40-så kontroll i uke 41 og 42 evt.

Skrevet

Forskjellig etter hvor du bor i landet har j hørt.. men annenhver uke eller hver uke.

Skrevet

Har hørt annehver uke etter uke 32, men e litt usikker.

Skrevet

en gang i mnd frem til uke 38 og så hver uke gikk jeg. Var på kontroll fredag og skal tilbake nå onsdag.. Er nå 4 dager over...

Skrevet

Jeg har i det siste gått annen hver uke, men husker ikke helt når jeg begynte med det, sikkert rundt uke 30. Er nå i uke 38 og ba selv om å få gå hver uke framover.

Skrevet

fra uke 30 og til 36 er det hver 14 dag. etter det er den en gang i uken.

Skrevet

Jeg var på kontroll da jeg var 28 uker, skal på kontroll igjen når jeg er 32 uker på vei, deretter når jeg er 34. Så da ser det ut som at jeg skal annenhver uker etter uke 32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...