Sanna&Simen Skrevet 14. januar 2007 #1 Del Skrevet 14. januar 2007 Bare et lite hei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 14. januar 2007 #2 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei på deg! ) Jeg har fått "fri". Sten har Karsten i to timer nå, så jeg kan gjøre "hva jeg vil", min tur til å ha Karsten to timer etterpå... Litt juks bare, for nå går Sten trilletur. Så mest sannsynlig sover Karsten når de kommer hjem igjen (*krysse fingrene*). Da får jo Sten fri selv om han ikke har "fri"... Kan jeg kreve den fritiden igjen etterpå tro?! Hi, hi... Vi vokter godt de fri-minuttene vi har, skjønner du!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2007 Så smart med sånn ordning:) Det skulle vi hatt også. Føler til tider at jeg sitter med Simen "mest", men han tar alltid Sanna på kvelden da... Nå sovna Simen så da fikk jeg et par ekstra minutter her:) Steinar og Sanna er åog henter trommene hans. Skal spille på juletrefesten:) Må innom skravle en tur nå! Vi snakkes da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 14. januar 2007 #4 Del Skrevet 14. januar 2007 Vi prøver å bytte litt på i blant. Både Sten og jeg synes det er godt med "egen-tid", så i helgene bruker vi å dele dagen slik at vi har barnefri ett par timer hver oss... Det fungerer i hvert fall greit når vi bare har en liten en... Jeg svarer deg mer inne på det andre innlegget, jeg! Men ikke før i kveld, jeg må jo først "finne på" noe mer å skrive om... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå