Gå til innhold

Skal man virkelig ikke


☆Lille my*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mann kan spise godteri, men mann må bergense det litt.. pga vekta og pga diabetes...

jeg som er kvalm 24/7 tenker ikke på godteri i det hele tatt, og det er jeg glad for....ellers ville jeg endt opp som en elefant.)he he

lykke til med stratosen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at man ikke bør spise snop. I Det Nye (var det i julen?) var det en artikkel om en jente og hennes svangerskap. Jeg orket ikke lese hele. Blir veldig sliten av sånne "perfekte" personer som gjør alt riktig hele tiden. Der sto det som tips at man bør unngå godteri, eventuelt spise mørk sjokolade.

 

Selvfølgelig skal man spise sundt i svangerskapet. Stor vektøkning og diabetes er ikke nødvendig å oppsøke akkurat.. Men likevel; for ganske mange av oss er ikke dette et problem i det hele tatt. Jeg spiser sunt, som jeg alltid gjør. Grønnsaker til alle måltider og tran og folat og you name it! Trener gjør jeg også, ikke like mye som før, men minimum en pulstrening, styrketrening og flere lange turer i uken.

 

Også er det denne godterivanen da... he he. Jeg elsker smågodt, og bare må ha det innimellom. Sånn har jeg alltid vært, så dette er ikke en "dille". I går foreksempel var mannen min og jeg på en fest. Jeg følte meg plutselig veldig svimmel og det var vanskelig å være der. Masse ukjente mennesker som jeg stort sett ikke har problemer med å takle. Menn skikkelig svimmel og uten to glass vin innabords ble det vanskelig å mingle rundt å være selskapelig. Vi takket pent for oss og dro hjem. på veien kjøpte vi en stor pose smågodt. Vel hjemme var det digg med en film og masse deilig snop!! Nam nam.

 

Føler ikke det er noe galt i dette jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man må kunne kose seg litt selv om man er gravid da! Jeg tror ikke stratos er det værste du kan finne på! (Er forøvrig ganske stratosfrelst selv) Det blir vel værre om du bare spiser junkfood og snop hele tida. Hvis du klarer å spise litt sunnt til hverdags, litt grønt eller frukt eller noe, så tror jeg du kan spise en stratos med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal vel helst prøve å redusere snop inntaket. Men selv er jeg blitt avhengig av salt lakris. Så det MÅ jeg bare ha!hehe men har vært MYE kvalm og dårlig, kasta opp MYE. Så legen sa jeg bare skulle spise og drikke ting som inneholder sukker. Spiser jo generelt lite, så må ha litt energi. Men når jeg blir kvitt kvalmen vil jeg nok prøve og redusere ja ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE farlig å spise snop,så lenge du ikke stapper i deg

store mengder,litt er tillatt.

Spiser du mye kan du utvikle svangerskapsdiabetes,vannsamlinger i kroppen,og blir feit selvfølgelig.

 

Har du lyst på litt godt så spis litt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...