Gå til innhold

flere som venter nå???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg venter også :( 2 dager over termin... hadde rier i går da. Med ca 10 min mellomrom i går kveld, men så dabbet det bare av...

Men i går prøvde vi alt! Gikk lang tur, sex, knebøy, hadde varme kluter på puppene, osv. Så det skal vi prøve i dag også... hehe.

Slimproppen har gått, og jeg har 2 cm åpning, så lillemor kan vel ikke være så veldig langt unna vel...??

*lykke til alle som venter*

jeg er skikkelig lei!!!! orker ikke være stor å tung lenger.. ser ut som en oppblåsbar dokke som har fått for mye luft!!!! uff jeg hater speil!! alt er ikke... mannen er utro om natta (drømmer) og alt er ett ork... jaja ... sikk jeg syti litt og :) Og jeg gleder meg veldig til å se veslesnuppa vår, og jeg gleder meg veldig til å sitte på gulvet å leke med lego med snuppa vår på 2 år..... vrææææl..... kom ut!!!! :) Ønsker dere lykke til alle sammen!

jeg også venter.....nå har jeg liksom gått her,gjennom et helt svangerskap, og termindatoen har vært relativt langt borte hele tiden.noe som skal skje,men ikke enda.langt ifra enda.

men så nærmer det seg,mer og mer,og spenningen stiger.

også;-jeg passerer termindatoen.ingenting skjedde.den magiske datoen som jeg så for meg som veslas fødselsdag,ble ikke hennes fødselsdag allikevel.og nå,-når skal jeg se for meg at hun kommer?jeg har ikke noe å forholde meg til....

det er rart og uvisst.helt ute av min kontroll.hun kommer når hun selv vil,slik alle sier til meg.eller når kroppen min vil eller gud vet hva.

hadde det vært opp til meg,hadde jeg ligget på føden nå, med den vesle i armene mine.sett på henne.kjent på henne.holdt henne inntil meg

jeg gleder meg til du kommer,snuppa...

Annonse

Er du her ennå smaskeli? Husker du var innom twilighttråden for noen dager siden og så hørte vi ikke noe mer. Trodde du kanskje hadde født siden du var over termin.., men ser på en annen tråd at du i hverfall var innom igår :) Har selv termin idag og ingenting som typer på det et skjer noe spennendede nærmeste dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...