Gå til innhold

Oppblåst! Noe privat, men det er slik det er! ;-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 10 eller 11, her på barnimagen er jeg 11, på babyverden er jeg 10, så rundt der...

Problemet mitt er at jeg er så oppblåst, særlig om kvelden. På dagen går det rimelig bra fordi da er jeg såpass kvalm så jeg spiser ikke mye.

Men så spiser jeg kanskje litt mer enn en appelsin, og da eser magen og jeg ser ut som jeg har vært gravid lenge!

 

Men det verste er jo at dette er jo luft, og den vil ut! Heregud hvor jeg promper! Lange, som ikke lukter spesielt bra! Er jo glad for at jeg er mye alene for tiden, mannen min jobber mye og går på skole.

 

Hvor lenge skal dette vare? Aldri hatt det sånn tidligere i mitt liv, hverken under graviditet eller under andre omstendigheter!

Føler meg direkte udelikat og ufin, men det må jo ut, jeg sprekker snart!

RÅD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkorat på samme måten! Men jeg er bare i uke 6! Og er ikke kvalm så spiser og har problemet hele dagen. Er også veldig interresert i råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det oxo slik...7+5 er jeg...

Det står inne på babyverden at man får tregere mage i beg av svangerskapet for at kroppen skal fange opp næringen som fosteret trenger for å vokse seg stor og sterk:)

Det er helt normalt...

ps min prompelukt er ikke bra den heller....he he he

lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å bli litt større på kvelden, promping er også normalt det skjer mye i tarmene dene..les her fra uke til uke og utviklingen fra uke til uke på babyverden. Ved kvalme bør en prøve å spise selv om en er kvalm, det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen..

Jeg er kjempe oppblåst om kvelden og trodde det var mensen som kom.. Heldigvis var det spiren min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som er oppblåst og har treg mage (det har jeg også) så hjelper det å drikke ett glass BIOLA om dagen. Det hjelper!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...