Gå til innhold

Har IKKE hatt en herlig natt...


-carina-

Anbefalte innlegg

(Litt i motsetning til Tiny's innlegg her i går!)

Karsten våknet nemlig halv fire, han... Lå og pratet lenge med seg selv, ikke så lett å overhøre akkurat. Endte etter en stund med skriking... Så far og jeg har byttet på å vekselsvis underholde gutten og forsøke å få ham til å sove. Endte tilslutt med at far trillet en tur... De kom hjem klokka tolv, da hadde gutten sovet et kvarter!!! Litt lite søvn, eller?!?!

 

Takk og lov er det søndag, så far er jo hjemme og kan hjelpe til. Men litt kjedelig, for jeg hadde lyst til å få gjort så masse i helgen. Nå blir vi gående i halvsøvne hele dagen. Vi ender vel med å legge oss klokka syv hele familien i kveld, tenker jeg!

 

Rart dette, for to netter siden sov han fra 1830-08 med bare èn amming midt på natten. Ikke virker det som om han plages med noe som helst heller... Krysser virkelig fingrene for at dette er et enkelt-tilfelle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, Carina!!! Håper som du sier at det er et engangstilfelle!!!!

 

Er så kjedelig med overtrøtte barn som ikke vil sove!!!

Sikker på at det ikke er en tann som snart kommer? For her var det sånne netter før den plutselig var der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysse fingrene for tenner*

Det kan jo være tenner, han virker nemlig frisk og fin, bortsett fra trøtt da. Han har hatt tegnene på tenner lenge, men kan ikke kjenne eller se noe spesielt i munnen hans. Bortsett fra en kul langt bak, men kan ikke skjønne at han skal få jekslene først?!

 

I dag går Sten og jeg bare og takker for at vi ikke har fått kolikk-barn, vi. Vi har jo bare hatt èn sånn en natt (ja, han sov litt dårlig sist natt også, men ikke sånn som i natt) og vi er frynsete allerede... Men vi fleiper nå litt også...

 

Sten sa i dag morges: "Hva skal vi si når Karsten spør om hvorfor han er enebarn, da?" ;o) Hi, hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt en herlig natt i natt. Vi var på overnattingsbesøk hos et vennepar av oss. Benjamin som vanligvis sovner som en stein mellom kl 18.30 og 1900 sovnet ikke før 23.45. Sur, overtrøtt og ikke tilfreds. Etter å ha sovnet da, våknet han 4-5 ganger før kl 6.30. Da sto vi opp og laget mme. Trøtt som bare det etter å ha vært bortskjemt med en soveunge hele tiden. Første natta han har vært så mye våken. Nei, takke meg til å være hjemme på natta, der han kjenner lydene, luktene og sover godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...