*lillemille* Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Går det ann å ikke merke EL selv om man har gått på pergo?? Er på syklus dag 15 nå og har fortsatt ikke merket noe.. Vet at man ikke nødvendigvis får el selv om man bruker pergo, men jeg håper jo i det lengste.. Sier bare til meg selv at ikke alle merker det!! Stemmer det??
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har selv hatt en dobbel runde på pergo,og ble fortalt at det var vanlig å få el 5-10 dager etter siste tabelett i kuren...For meg ville det si fra dag 12-17 i syklus...Jeg fikk el på dag 19,og jeg kjente den..Men med pergo er både symptomer og plager forskjellige,så der finnes ingen fasit.Du har nok el rett rundt hjørnet!Ønsker deg lykke til !Håper spira sitter!Og husk...Pergoen henger i og gjør nytta si i neste syklus også C";)...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Det er vanlig at EL blir noen dager forsinket med pergo. Jeg gikk selv på doble kurer og fikk EL på dag 17 eller 18. Det er vanlig å få EL mellom dag 17-22 med pergo sier de. Skal du ikke til legen og ta blodprøve for å sjekke om du har EL da? I tilfelle anbefaler jeg deg å ta CB digital EL-tester fra dag 14 og utover for å se om den blir positiv. Da ser du jo selv om du har EL. Greit å vite hvilken dag EL kmmer på i forhold til planlegging av sex..... Jeg kan jo fortelle deg at jeg hadde ikke EL i det hele tatt på egenhånd, men på 2. doble pergokur så satt den; 1,5 år etter at vi startet prøvingen:) Ønsker deg lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå